ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر جدیدی از God of War با محوریت روز جهانی پدر منتشر شد [تماشا کنید]

مدتی می شود که God of War عرضه شده اما به مناسبت روز جهانی پدر تریلر جدیدی از این بازی دوست داشتنی با محوریت رابطه بین کریتوس و پسرش آترئوس منتشر شده است. همان طور ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

مدتی می شود که God of War عرضه شده اما به مناسبت روز جهانی پدر تریلر جدیدی از این بازی دوست داشتنی با محوریت رابطه بین کریتوس و پسرش آترئوس منتشر شده است.

همان طور که احتمالاً می دانید، هسته اصلی گیم پلی God of War را همکاری بین کریتوس و آترئوس تشکیل می دهد و در تریلر روز جهانی پدر بازی هم شاهد لحظاتی که کریتوس سعی در تبدیل کردن آترئوس به یک جنگجوی واقعی دارد و به تصویر کشیده شدن رابطه عمیق میان این دو هستیم. در ضمن لحظات هیجان انگیزی از مبارزات آترئوس و پدرش با موجودات اساطیری نورث نیز در این تریلر حضور دارند.

همچنین وب سایت رسمی پلی استیشن یک سری پوستر جدید از ماجراجویی جدید کریتوس در نورث را منتشر کرده که از اینجا می توانید آن ها را مشاهده کنید. طی کنفرانس سونی در E3 امسال اعلام شد که با انتشار یک به روزرسانی، حالت New Game Plus به God of War اضافه خواهد شد. البته هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه این آپدیت در نظر گرفته نشده است.

God of War چه از نظر جذب رضایت منتقدان و چه فروش بالا یکی از موفق ترین انحصاری های پلی استیشن 4 بوده. ماه گذشته سونی اعلام کرده بود که این بازی در مدت 3 روز، بیش 3.15 میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروش رفته که این رقم سریع ترین فروش میان تمام بازی های انحصاری پلی استیشن 4 به حساب می آید.

همچنین مدتی پیش اعلام شد که ریبوت God of War در مدت زمان یک ماهه به فروش 5 میلیون نسخه رسیده و این در حالی است که God of War 3 بعد از 8 سالی که از عرضه آن می گذرد، چیزی بیشتر از 5 میلیون واحد فروش رفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۲۸ خرداد ۱۳۹۷

    وضعیت جوریه که بازی کردنش تو دلم موند اینهمه سال منتظرش بودم پول نداریم بگیریم دیسکشو
    خدا از رو زمین برداره باعث و بانیشو

مطالب پیشنهادی