ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن Datally
تکنولوژی

اپلیکیشن Datally گوگل با چهار قابلیت تازه به‌روزرسانی شد

گوگل اپلیکیشن Datally را با چهار قابلیت تازه به‌روزرسانی کرده که می‌توانند در صرفه‌جویی مصرف دیتا تأثیر بسزایی داشته باشند. دیتالی یکی از اپلیکیشن‌های پرطرفدار گوگل به شمار می‌آید که در سال 2017 برای اندرویدی‌ها ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

گوگل اپلیکیشن Datally را با چهار قابلیت تازه به‌روزرسانی کرده که می‌توانند در صرفه‌جویی مصرف دیتا تأثیر بسزایی داشته باشند. دیتالی یکی از اپلیکیشن‌های پرطرفدار گوگل به شمار می‌آید که در سال 2017 برای اندرویدی‌ها منتشر شد.

به لطف Datally کاربران می‌توانند میزان مصرف اینترنت دیتای اپلیکیشن‌ها را تحت نظر گرفته و با اعمال محدودیت جلوی مصرف بیش از حد و افزایش هزینه‌ خرید بسته‌های اینترنتی را بگیرند.

اولین قابلیت جدید دیتالی، Guest Mode نام دارد. به لطف آن می‌توانید برای یک کاربر مهمان محدودیت دیتای مشخصی در نظر بگیرید که بیشتر از حد تعیین شده نتواند از اینترنت موبایل شما استفاده کند. اگر گوشی‌ خود را برای چک کردن اینترنت مدام در اختیار دوستان‌‌تان می‌گذارید، شاید بد نباشد که از این ویژگی بهره ببرید.

اپلیکیشن Datally

اما قابلیت دوم، Daily Limit نام دارد. همانطور که از عنوانش پیداست، با آن می‌توانید برای مصرف دیتا یک محدودیت روزانه قرار بدهید تا وقتی به آن حد رسیدید دیتالی با یک نوتیفیکیشن شما را آگاه کند. در این شرایط امکان مسدود کردن اینترنت دیتا را هم خواهید داشت.

Unused Apps سومین قابلیت جدیدی است که در دیتالی مشاهده خواهید کرد. به گفته گوگل، بیست درصد از مصرف دیتای موبایل به اپلیکیشن‌هایی اختصاص دارد که در پس زمینه اجرا می‌شوند. وظیفه Unused Apps شناسایی و پاک کردن این اپلیکیشن‌هاست.

و در نهایت قابلیت Find Wi-Fi را داریم که نقشه‌ای از هات اسپات‌های وای فای دور و اطراف را به شما نمایش می‌دهد تا بتوانید با وصل شدن به یکی از آن‌ها، بسته اینترنت دیتای خود را برای کارهای مهم‌تر نگه دارید. همچنین این قابلیت کسب و کارها و مکان‌های مهم دور و اطراف را هم برایتان به نمایش در می‌آورد.

نسخه جدید دیتالی را می‌توانید همین حالا از پلی‌استور دانلود کنید. همچنین برای آنکه بدانید چگونه می‌توان به وسیله این اپلیکیشن مصرف دیتا را کنترل کرد، مطالعه مقاله آموزشی دیجیاتو برای کار با Datally را نیز به شما توصیه می‌کنیم.

Datally

Datally

سازنده: گوگل قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • pouri s
    pouri s | ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

    نصب شد، وارد برنامه که میشم، بلافاصله میاد بیرون!!

  • امیر جمالی
    امیر جمالی | ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

    خیلی خوبه دنبال همچین برنامه ای بودم

مطالب پیشنهادی