ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین تصاویر ثبت شده با اکسپریا XZ2 پریمیوم را ببینید

چندی پیش شرکت سونی از اکسپریا XZ2 پریمیوم با دوربین دوگانه و نمایشگر 4K رونمایی کرد و اعلام نمود که این گوشی از طراحی کلی XZ2 بهره می برد اما از نظر دوربین، نمایشگر، میزان رم و باتری ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

چندی پیش شرکت سونی از اکسپریا XZ2 پریمیوم با دوربین دوگانه و نمایشگر 4K رونمایی کرد و اعلام نمود که این گوشی از طراحی کلی XZ2 بهره می برد اما از نظر دوربین، نمایشگر، میزان رم و باتری بهینه سازی هایی در آن صورت گرفته است.

بسیاری از طرفداران این برند ژاپنی به دنبال مقایسه‌ی توانایی‌‌های دوربین این مدل موبایل با دیگر پرچمداران هستند تا مشاهده کنند که بهینه‌ سازی‌های سونی در این مدل جدید، چه تغییراتی درآن ایجاد کرده است.

حال اولین تصاویر ثبت شده با اکسپریا XZ2 پریمیوم در فضای مجازی منتشر شده و کاربران به راحتی می‌توانند کیفیت دوربین این موبایل را تخمین بزنند.

 اکسپریا XZ2 پریمیوم

گفته شده که این عکس‌ها به وسیله‌ نمونه‌ی اولیه‌ای از این موبایل گرفته شده و ممکن است گوشی تولید شده، نتایج و کیفیت عکس‌های متفاوتی را رقم زند.

خوشبختانه اولین تصاویر ثبت شده با اکسپریا XZ2 پریمیوم هر کدام در شرایط نوری مختلفی گرفته شده‌اند. این مسئله موجب شده که توانایی گوشی یاد شده در هر محیط به خصوصی سنجیده شود.

همانظور که می‌دانید  بزرگترین به روزرسانی صورت گرفته در XZ2 پریمیوم به دوربین آن برمی گردد. پنل عقب این موبایل میزبان دوربین دوگانه ای است که به جای برخورداری از سنسورهای تله فوتو و زوم مثل محصولات اپل و سامسونگ، از دو حسگر 19 مگاپیکسلی رنگی و 12 مگاپیکسلی مونوکروم بهره می برد.

حساسیت حسگر این دوربین به حداکثر 51200 واحد ISO می رسد که رقمی قابل توجه است. معمولا تصاویری که توسط موبایل در چنین شرایطی ثبت شوند، کیفیت قابل قبولی ندارند.

با این حال سونی مدعی شده که «پردازنده سیگنال تصویر فیوژن AUBE» با ترکیب داده های هر دو سنسور، نویز تصاویر را کاهش داده و در محیط های با نور بسیار کم چنان عملکردی دارد که پیش از این تنها در دوربین های با قابلیت تعویض لنز مشاهده شده است.

ماژول دوربین دوگانه اکسپریا XZ2 پریمیوم توانایی ثبت ویدئوهای فوق آهسته 1080P با نرخ 960 فریم بر ثانیه را دارد و از قابلیت عکسبرداری پرتره پشتیبانی خواهد کرد اما این امکان از طریق یک به روزرسانی و در پاییز در اختیار کاربران قرار می گیرد.

 

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • mohammad reza
    mohammad reza | ۱۰ تیر ۱۳۹۷

    چه عکساییییییی!!!! واقعا که هزار دلار می ارزه براش .

  • OLD
    OLD | ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

    کاش رو طراحی گوشی هم بازنگری کنه....این طراحی برای یه گوشی 2016 خوبه نه 2018 ! حاشیه گوشی ها افتضاحه !

  • Sina Sobhani
    Sina Sobhani | ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

    واقعا که عکس های با کیفیتی گرفته رنج دینامیکی عکساش خیلی خوبه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی