ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بازی Westworld عرضه شد [دانلود کنید]

فصل دوم «وست ورلد» (Westworld) هفته بعد به پایان می‌رسد و برای کسانی که نمی‌خواهند همچنان از جو دنیای سریال بیرون بیایند، کمپانی برادران وارنر یک پیشنهاد متفاوت دارد: بازی وست ورلد. با وجود اینکه ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۸

فصل دوم «وست ورلد» (Westworld) هفته بعد به پایان می‌رسد و برای کسانی که نمی‌خواهند همچنان از جو دنیای سریال بیرون بیایند، کمپانی برادران وارنر یک پیشنهاد متفاوت دارد: بازی وست ورلد. با وجود اینکه انتظار می‌رفت نسخه موبایل وست ورلد دو روز دیگر و در تاریخ 21 ژوئن (31 خرداد) به عرضه جهانی برسد ولی بازی را هم‌اکنون از فروشگاه‌های اپ استور و گوگل‌ پلی می‌توانید دانلود کنید.

نسخه موبایل وست ورلد چند ماه پیش به صورت محدود انتشار یافت

بازی وست ورلد کنترل پارکی با ربات‌های مختلف را به بازیکن می‌دهد و او باید با ساخت میزبان‌های بهتر، ارتقا پارک و دستیابی به تکنولوژی‌های جدید سعی کند انسان‌هایی که به پارک سر می‌زنند را راضی نگه دارد. در این میان نیز ممکن است ربات هایی که به خودآگاهی می رسند مشکلاتی به وجود بیاورند.

از دیدگاه گیم‌پلی بازی شباهت‌های زیادی به فال اوت شلتر دارد، با این تفاوت که اگر در فال اوت شلتر بیشتر وقت خود را در پناهگاه می‌گذراندید و کمتر پای‌تان را به جهان بیرون بازی می‌گذاشتید، با وست ورلد عکس این قضیه اتفاق می‌افتد. در بازی وست ورلد بازیکن زمان زیادی را با ربات‌ها و میهمانان پارک می‌گذارند و اغلب به منطقه اصلی سر می‌زند.

بازی وست ورلد
چون سازنده 21 ژوئن را به عنوان تاریخ عرضه جهانی در نظر گرفته، احتمال دارد وست ورلد در بعضی منطقه‌ها هنوز منتشر نشده باشد. با این حال در تست‌هایی که داشتیم بازی برای آی پی‌های ایران باز بود و بنابراین می‌توانید از گوگل پلی نیز این عنوان را دانلود کنید.

وست ورلد از چند ماه پیش در مرحله عرضه محدود به سر می‌برد. همین مسئله هم فرصتی را فراهم کرد تا زودتر از موعد بازی را تجربه کنیم و با توجه به تجربه چند ساعته‌ای که از این عنوان داشتیم، می‌توانیم بگوییم نسخه موبایل وست ورلد خاطرات بدی که با بازی گیم آو ترونز داشتیم را کاملا پاک می‌کند و توسعه دهنده به خوبی توانسته از پتانسیل‌های دنیای سریال استفاده کند.

صحبت از گیم آو ترونز شد، بد نیست بدانید که کمپانی برادران وارنر ساخت یک بازی موبایل دیگر از این سریال معروف را به Behaviour Interactive، سازنده بازی‌های فال اوت شلتر و وست ورلد، سپرده است. هنوز اطلاعاتی از بازی گیم آو ترونز به دست نرسیده و باید منتظر جزییات بیشتر بمانیم.

Westworld

Westworld

سازنده: Behaviour Interactive قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 232.5 / 125.52 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

    سریالش که خوبه، ببینم بازیش چطوره

مطالب پیشنهادی