ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

سیاستمداران نیز به کشور فضایی آسگاردیا پیوستند

کشور انگلستان قصد دارد که سال آینده اتحادیه اروپا را ترک کنند، حال به نظر می‌رسد سیاستمداران انگلیسی قصد دارند که به جامعه‌ی بین المللی جدید آسگاردیا (Asgardia) ملحق شوند. به تازگی نام «نایجل اونز» ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

کشور انگلستان قصد دارد که سال آینده اتحادیه اروپا را ترک کنند، حال به نظر می‌رسد سیاستمداران انگلیسی قصد دارند که به جامعه‌ی بین المللی جدید آسگاردیا (Asgardia) ملحق شوند. به تازگی نام «نایجل اونز» یکی از سیاستمداران بریتانیا در میان افرادی به چشم می‌خورد که به عضویت پارلمان کشور فضایی آسگاردیا درآمده‌اند و قصد دارند سیاست‌های جغرافیایی را به سیاست‌های فضایی تبدیل کنند.

نایجل اونز که عضوی از پارلمان انگلستان به شمار می‌رود، به ۱۴۴ عضو دیگر پارلمان کشور آسگاردیا اضافه شده‌ است. در میان این ۱۴۴ نفر، نام لمبیت اوپیک نیز به چشم می‌خورد که در کره‌ی زمین ۳۰ سال تجربه‌ی سیاسی دارد.

او درباره‌ پیوستنش به این کشور فضایی می‌گوید که می داند که چه کاری باید در فضا انجام داد و به همین دلیل است که می خواهد وقت و انرژی خود را صرف خدمت رسانی به این کشور فضایی و نجات بشریت کند.

عضو جدید پارلمان آسگاردیا قصد دارد که چهارم تیر ماه با دیگر دیپلمات‌ها، دانشمندان و مهندسان این پروژه در وین ملاقات کند و درباره‌ی اقدامات نهایی گسترش آسگاردیا با آنها صحبت کند.

دانشمندان اولین ملت فضایی، هدف از تأسیس آن را نجات انسان ها می‌دانند. آنها سعی می‌کنند از یک سو مردمانشان را از جنگ و نزاع در فضا محافظت نماید و از طرفی دیگر آنها را در مقابل تهدیداتی همچون اجسام سرگردان و برخورد با شهاب سنگ یا خرده سیارک ها ایمن سازند.

بنیان گذاران این ملت امیدوارند تأسیس آسگاردیا، اولین گام برای شکل گیری عصری نوین در دوره تحولات فضایی باشد.

چندی پیش این کشور با موفقیت اولین ماهواره اش را به فضا پرتاب کرد و با نزدیک به 200 هزار نفر شهروند، پارلمان خود را هم تشکیل داد. پس از آن اعلام  نیز نمود که به دنبال پایه گذاری اقتصاد خود است

آسگاردیا همین حالا از یک ارز رمزنگاری شده به نام سولار بهره می برد و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت این کشور مجازی سر بزنید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی