ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی PUBG حالا به فروش 50 میلیون نسخه ای رسیده و 400 میلیون کاربر دارد

مدتی پیش اعلام شد که بازی PUBG به بیش از 400 میلیون کاربر روی همه پلتفرم های خود رسیده است. جدا از این ها، آمار جدید حاکی از فروش 50 میلیون نسخه ای این بازی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۰

مدتی پیش اعلام شد که بازی PUBG به بیش از 400 میلیون کاربر روی همه پلتفرم های خود رسیده است. جدا از این ها، آمار جدید حاکی از فروش 50 میلیون نسخه ای این بازی روی ایکس باکس وان و پی سی هستند.

این آمار به این معنا است که حدود 350 میلیون نفر از کاربران PUBG روی پلتفرم موبایل مشغول تجربه این بازی هستند. در حال حاضر، این عنوان به صورت رایگان روی پلتفرم های اندروید و ای او اس قابل دریافت است.

به گفته توسعه دهندگان بازی PUBG در کمپانی PUBG Corp، تعداد کاربرانی که به صورت روزانه مشغول انجام این بازی می شوند، به عدد 87 میلیون بازیکن منحصر به فرد رسیده و میزان ماهانه این حالت، 227 میلیون کاربر است.

بازی PUBG

در ضمن، در ماه مارچ بود که آمار فروش 40 میلیون نسخه ای بازی PUBG در مدت زمان حیات یک ساله اش، اعلام شده بود. لازم به ذکر است که این عنوان در ابتدا با اختلاف زیادی محبوب ترین بازی سبک بتل رویال بود، اما بعد از عرضه فورتنایت بتل رویال از سمت اپیک گیمز، پابجی به مرور جایگاه خود را از دست داد.

رایگان بودن بخش بتل رویال فورتنایت و گرافیک عامه پسندانه تر این بازی به عنوان دلایل اصلی پیشی گرفتن فورتنایت بتل از پابجی ذکر می شوند. البته PUBG هنوز هم عنوان پرطرفدار و بزرگی میان علاقه مندان سبک Last Man Stand بوده و قرار است سازندگان آن با عرضه نقشه ها و پشتیبانی گسترده، این بازی را به جایگاه سابق خود برگردانند. یکی از این تلاش ها، نقشه جدید این بازی است که در روز جمعه هفته جاری منتشر خواهد شد.

در انتها جالب است بدانید که طی روزهای گذشته، برای اولین بار پابجی روی سرویس استیم تخفیف خورده و با قیمت 19.99 دلار عرضه می شود. شما به کدامیک از بازی های سبک بتل رویال علاقه مند هستید؟ پابجی یا فورتنایت؟ آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • shayan tl
    shayan tl | ۳۱ خرداد ۱۳۹۷

    بالاخره یکی هم از بازی اول بتل رویال به مطلبی گذاشت نه اینکه مثل دو تا از نویسنده ها که ۲۴ ساعته فورتنایت رو تبلیغ میکنن که کپی از پابجی هست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی