ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمازون پهپاد‌هایی شبیه به عروس دریایی می‌سازد؟

آمازون قصد دارد تا آنجایی که ممکن است زنجیره‌ی تولید خود را مکانیزه کند و مدارکی هم در تایید این مسئله به دست رسانه ها رسیده است. این شرکت پتنت‌های نوآورانه‌ای در مورد ماشین‌های خودران، پهپاد‌هایی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۳۰

آمازون قصد دارد تا آنجایی که ممکن است زنجیره‌ی تولید خود را مکانیزه کند و مدارکی هم در تایید این مسئله به دست رسانه ها رسیده است. این شرکت پتنت‌های نوآورانه‌ای در مورد ماشین‌های خودران، پهپاد‌هایی مخصوص و انبار پرنده ثبت کرده و به نظر می‌رسد که دیر یا زود قصد تولیدشان را دارد.

با این وجود پتنت جدید این شرکت قدری متفاوت است چرا که به یک پهپاد اختصاص دارد که شبیه به عروس دریایی است. این پتنت که در ابتدا سه سال پیش ثبت شده، به وسائل نقلیه هوایی بدون سرنشینی اشاره دارد که می توان از آنها در انبارهای بزرگ استفاده نمود.

آمازون

این وسایل نقلیه از ایربگ‌های شناور، پروانه هایی برای بلند شدن و حرکت در اطراف، یک سیستم به خصوص برای نگه داشتن اشیا بهره می‌برد.

تصاویر کشیده شده برای این گجت، ربات‌های حبابی شکلی را به نمایش می‌گذارد که در کنار یکدیگر سعی می‌کنند یک بار سنگین را نگه داشته و بالا بکشند.

پیش از این گزارش شده که کارمندان آمازون مجبورند به سرعت کار کنند و این مسئله موجب شده که بسیاری از آنها دچار مصدومیت های جدی شوند. حال با استفاده از پهپاد های عجیب نه تنها مشکلات آمازون حل خواهد شد بلکه بهره‌وری کاری نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

آمازون

در این پتنت اشاره شده که در حاضر تجیهیزات مخصوص نظیر جرثقیل‌ها برای انبارداری و جابجایی محصولات سنگین در مکان‌های مختلف، نمی‌توانند به خوبی عمل کنند و قادر نیستند اشیا را در محل‌های شلوغ و متراکم جابجا کنند، می‌توان از وسایل نقلیه هوایی استفاده نمود تا از فضای عمودی موجود در انبار نیز استفاده بهینه نمود.

البته از آنجایی که این روزها آمازون پتنت های نوآورانه‌ی بسیار زیادی ثبت می‌کند، معلوم نیست که این پهپاد‌های شبیه به عروس دریایی چه زمانی به مرحله تولید برسند.

 

تماشا کنید: اولین ارسال عمومی کالا توسط پهپادهای آمازون با موفقیت انجام شد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی