ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نسخه لامبورگینی موبایل اوپو فایند اکس تنها در ۳۵ دقیقه به طور کامل شارژ می شود
تکنولوژی

نسخه لامبورگینی موبایل اوپو فایند اکس تنها در ۳۵ دقیقه به طور کامل شارژ می شود

نسخه لامبورگینی موبایل فایند اکس همزمان با معرفی نسخه معمولی پرچمدار جدید اوپو رونمایی شد. به نظر می رسد قرار گرفتن برند یکی از مشهورترین سازندگان خودروهای فوق سریع روی موبایل مورد بحث تنها جنبه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

نسخه لامبورگینی موبایل فایند اکس همزمان با معرفی نسخه معمولی پرچمدار جدید اوپو رونمایی شد. به نظر می رسد قرار گرفتن برند یکی از مشهورترین سازندگان خودروهای فوق سریع روی موبایل مورد بحث تنها جنبه تبلیغاتی نداشته و این محصول خود سریع ترین نمونه بازار از لحاظ مدت زمان شارژ است.

مدل منحصر به فرد فایند اکس به لطف فناوری اختصاصی شارژ سریع «Super VOOC» اوپو قادر است تا باتری ۳۷۳۰ میلی آمپر ساعتی خود را تنها در مدت ۳۵ دقیقه به شارژ کامل برساند. ماجرا وقتی جالب تر می شود که بدانید این فناوری در عین افزایش سرعت شارژ سبب کاهش دمای باتری نسبت به دیگر فناوری های شارژ می شود.

نسخه لامبورگینی اوپو فایند اکس با فناوری شارژ سریع Super VOOC

نکته اصلی در آداپتور ویژه ای است که توسط اوپو توسعه یافته. این آداپتور وظیفه تامین شدت و نوع جریان مورد نیاز باتری را به طور کامل بر عهده دارد. یعنی برخلاف موبایل های دیگر موجود در بازار، هیچ تبدیل جریانی در داخل موبایل انجام نمی گیرد. از آنجا که فناوری VOOC از ولتاژ بسیار پایینی برای شارژ کردن فایند اکس استفاده می کند، بنابراین دیگر نیاز به تبدیل آن در داخل موبایل وجود ندارد.

اگر رکورد سریع ترین شارژ دنیا شما را برای خرید فایند اکس نسخه لامبورگینی ترغیب نمی کند، پس بهتر است بدانید که اوپو یک چیپ حافظه ۵۱۲ گیگابایتی را نیز برای محصول منحصر به فرد خود در نظر گرفته که خیال شما را برای به همراه داشتن حجم زیادی از ویدیوها و موسیقی ها راحت خواهد کرد.

نسخه لامبورگینی اوپو فایند اکس با فناوری شارژ سریع Super VOOC

اما برای در اختیار داشتن این سوپر موبایل چقدر باید هزینه کنید؟ پاسخ کوتاه است و تلخ؛ ۱۷۰۰ یورو معادل ۲۰۰۰ دلار. گرچه این گوشی همچنان از نسخه پورش دیزاین هواوی میت RS ارزان تر است، اما به طور حتم می تواند علاقه مندان به موبایل های لوکس و خاص را به سمت خود جلب نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • ??
    ?? | ۱ تیر ۱۳۹۷

    نسخه سایپا کی میاد ؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی