ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی کارتی Scrolls با نام Caller’s Bane باز می گردد

زمانی که بازی Scrolls به دلیل شکایت شرکت بتسدا و از بین رفتن سرورهای آنلاینش به مشکل برخورد، آینده این بازی شرکت موجانگ در هاله ای از ابهام قرار گرفت. اما اکنون مشخص شد که ...

حسین توکلی
نوشته شده توسط حسین توکلی | ۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۵

زمانی که بازی Scrolls به دلیل شکایت شرکت بتسدا و از بین رفتن سرورهای آنلاینش به مشکل برخورد، آینده این بازی شرکت موجانگ در هاله ای از ابهام قرار گرفت. اما اکنون مشخص شد که این بازی زنده است و با نام جدید Caller's Bane در دسترس قرار دارد، البته این بار بر خلاف گذشته این عنوان رایگان عرضه شده است.

در طول بازی، بازیکنان باید با استفاده از کارت های خود که به آن ها «لوح» گفته می شود، تندیس رقیب خود را از بین ببرد. هر نوبت بازی به 90 ثانیه تقسیم می شود که در آن می توانید از بین کارت هایی که حاوی موجودات افسانه ای، افسون ها، و یا ساختمان هستند استفاده کنید و بسته به دفاعی و یا هجومی بودن کارت ها از آن ها بهره ببرید.

اسکرولز دارای مکانیزم های مشابه بازی های Heathstone و Duelyst است که در آن ها بازیکنان به صورت نوبتی یکدیگر را به هدف نابودی کارت ها به چالش می کشند.

مانس اولسان، سازنده بازی در یک بلاگ رسمی اعلام کرد که او و تیمش برای مدت زمانی طولانی روی این بازسازی مشغول بوده اند. البته این طور که به نظر می رسد «کالرز بین» همان عنوانی است که سال 2013 با نام اسکرولز عرضه شده البته با کمی تغییر.

طبق اعلام ناشر بازی، کارت ها و آیتم های به دست آمده روی بازی اسکرولز قابل استفاده در سرورهای جدید نیست و همه بازیکنان باید کارشان را از صفر آغاز بکنند.

کالرز بین شاید دیگر نامش به همانند گذشته زیاد حماسی نباشد، اما نبود کلمه Scrolls در تیتر بازی نوید این را می دهد که دیگر مشکلات گذشته همانند شکایت بتسدا، گریبان گیر آن ها نخواهد شد که همین می تواند آغازگر راهی برای ادامه این بازی به صورت دنباله دار باشد.

می توانید بازی را از اینجا دریافت کنید و از امروز به دیگر بازیکنان بپیوندید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی