ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی با تاسیس «مرکز ارتقا نرم افزاری» به دنبال افزایش عمر موبایل های خود است

صنعت موبایل های هوشمند طی چند وقت اخیر گرفتار سیکلی باطل شده است. گذشت آن دورانی که تولیدکنندگان موبایل، دیوایس های خود را به بهترین سخت افزارها و کارآمدترین قابلیت ها مجهز می کردند تا ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

صنعت موبایل های هوشمند طی چند وقت اخیر گرفتار سیکلی باطل شده است. گذشت آن دورانی که تولیدکنندگان موبایل، دیوایس های خود را به بهترین سخت افزارها و کارآمدترین قابلیت ها مجهز می کردند تا قادر به جلب توجه مشتریان باشند. پرچمداران امروزی از نظر قدرت پردازشی و کارآمدی تقریباً یکسان هستند، همگی تصاویری با کیفیت ثبت می کنند و قابلیت هایی را در خود جای داده اند که چندان با رقبا متفاوت نیست.

در واقع ما امروز به نقطه ای رسیدیم که حتی موبایل های میان رده هم می توانند رقیبی بسیار جدی برای پرچمداران باشند و در صورتی که کاربر نیازمند قدرت پردازشی شدیداً بالا نباشد، دلیلی برای پرداخت هزینه بیشتر برای پرچمداران نمی بیند.

تحقیقات تحلیلگران نشان داده که مردم حالا هنگام خرید یک اسمارت فون، بیش از هر چیز به میزان عمر آن اهمیت می دهند. وقتی شما مبلغی نزدیک به 1000 دلار بابت دستگاه می پردازید، انتظار دارید که موبایل ارزشمندتان برای مدت های طولانی عمر کرده و مورد پشتیبانی قرار گیرد.

حالا به نظر می رسد که ال جی این موضوع را درک کرده و به بهبود تجربه کاربری موبایل هایش برای مدت زمانی طولانی تر متعهد شده است. این کمپانی اخیراً یک «مرکز ارتقا نرم افزاری» در کره جنوبی تاسیس کرده که هدف اصلی آن، ارائه به روزرسانی های هوش مصنوعی و آپدیت های امنیتی برای محصولاتی است که پیشتر عرضه شده اند. پشتیبانی این مرکز نیز پاسخگوی سوالات، انتقادات و بازخوردهای مشتریان خواهد بود.

به بیان دیگر، ال جی می خواهد با ارائه به روزرسانی های مداوم، کاری کند که کاربران برای مدتی طولانی تر موبایل خود را نگه دارند. در این صورت، ممکن است موبایل های ال جی از این پس عمری بیشتر از عمر 24 ماهه رایج موبایل های پرچمدار داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Dandelions
    Dandelions | ۴ تیر ۱۳۹۷

    این خبر رو ال جی دو ماه پیش اعلام کرده : که مرکز ارتقای نرم‌افزاری جدیدش را در کره جنوبی تاسیس کرده این مرکز اولین تأسیسات در نوع خود است که با هدف ارائه آپدیت‌های سریع‌تر و به موقع‌تر برای به‌روزرسانی سیستم عامل تلفن هوشمند و نرم‌افزارها به مشتریان سراسر جهان پایه‌گذاری شده است.
    مرکز ارتقای نرم‌افزاری ال‌جی در مجتمع تحقیق و توسعه جدید ال‌جی واقع در ماگوک-دانگ سئول غربی ساخته شده و تنها یکی از شیوه‌های نشان دادن تعهد ال‌جی به برآورده کردن نیاز مشتریان است.

  • mohammad_reza_hosseini_pur
    mohammad_reza_hosseini_pur | ۱ تیر ۱۳۹۷

    ال جی جان شما اندروید 8 رو به g6 بده مرکز نمخواد تاسیس کنی
    ? ? ? ? ? ? ?

    • Dandelions
      Dandelions | ۴ تیر ۱۳۹۷

      مرکز ارتقای نرم‌افزاری ال‌جی نه تنها با توسعه و ارائه آپدیت‌های مرتب سیستم عامل برای تلفن‌های هوشمند ال‌جی فعالیت می‌کند بلکه مسئولیت اطمینان از تجربه کاربری پایدار در دستگاه‌های ال‌جی را به واسطه آزمودن ثبات و سازگاری بین نرم‌افزار و سخت‌افزار بعد از آپدیت‌ها بر عهده دارد.

  • mahdi
    mahdi | ۱ تیر ۱۳۹۷

    کسی نمیدونه اندروید اوریو کی واسه g5 میاد؟

    • Dandelions
      Dandelions | ۴ تیر ۱۳۹۷

      احداث این مرکز به ال‌جی امکان ارائه به روز رسانی‌های سیستم عامل را با سرعت بیشتر در کشورهایی که تلفن‌های هوشمند ال‌جی عرضه می‌شوند را ارائه می‌دهد تا مشتریان سراسر دنیا مطمئن باشند که خدمات کیفی یکسانی را هر جا که باشند دریافت می‌کنند. یکی از اقدامات ال‌جی در مرکز ارتقای نرم‌افزاری جدیدش عرضه جهانی اندروید اوریو برای ال‌جی G6 دراواخر اپریل خواهد بود که از کره آغاز می‌شود و به تدریج به بازارهای اصلی خواهد رسید.

مطالب پیشنهادی