ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پد شارژ بی سیم AirPower اپل
تکنولوژی

پد شارژ بی سیم AirPower اپل اواخر شهریور از راه می رسد

پد شارژ بی سیم AirPower اپل پس از تاخیرهای متعدد و انتظاری طولانی سرانجام قرار است در حدود ماه سپتامبر (اواخر شهریور) راهی بازار شود. اما چه چیزی سبب شد تا محصولی که ۲۸۰ روز پیش ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

پد شارژ بی سیم AirPower اپل پس از تاخیرهای متعدد و انتظاری طولانی سرانجام قرار است در حدود ماه سپتامبر (اواخر شهریور) راهی بازار شود. اما چه چیزی سبب شد تا محصولی که ۲۸۰ روز پیش رونمایی شده بود هنوز هم راهی به بازار نیافته باشد؟

البته اپل در زمان رونمایی نیز سال ۲۰۱۸ را به عنوان موعد معرفی نخستین پد شارژ بی سیم محصولاتش اعلام کرده بود، اما پیش بینی های اولیه حدود ماه مارس را به عنوان تاریخ نهایی در نظر گرفته بودند. با این حال کنفرانس توسعه دهندگان اپل آمد و رفت و خبری از محصول مورد بحث نشد. حال خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی مدعی شده که نباید تا پیش از ماه سپتامبر انتظار عرضه محصول مورد بحث را داشته باشیم.

در گزارش فوق آمده که اپل درگیر مشکلات فنی و اجرایی متعددی برای نهایی سازی AirPower است. ظاهراً در این مسیر دو مشکل اصلی وجود دارد. اولی پیچیدگی های فنی مربوط به افزودن امکان شارژ همزمان سه گجت آیفون، اپل واچ و ایرپاد و همچین امکان شارژ با قرار دادن یکی از این گجت ها روی هر نقطه از پد است. این امر مستلزم تعبیه برخی سنسورهای خاص و در نتیجه پیچیده تر شدن مدارات الکترونیکی دستگاه است.

پد شارژ بی سیم AirPower اپل

مشکل دوم اما نگرانی های مهندسین از گرم شدن بیش از حد پد شارژ بی سیم در هنگام شارژ همزمان چند گجت است. گفته شده برای حل این مشکل لازم است تا برخی تغییرات در طراحی کلی ایرپاور و همچنین پلتفرم نرم افزاری آن ایجاد شود.

البته در این میان دیگر کمپانی ها بیکار ننشسته اند و برخی از آنها اقدام به تولید پد شارژ برای دو آیفون مجهز به فناوری شارژ بی سیم کرده اند. یا مثلاً کمپین تولید پد Plux را (که شباهت بسیاری به AirPower اپل دارد) در نظر بگیرید که تا امروز در وبسایت جمع سپاری ایندیگوگو سرمایه ای ۵۹۵ هزار دلاری را به دست آورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی