ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آلکاتل 1 با مشخصاتی ضعیفتر از مدل اقتصادی قبلی معرفی شد؛ حضور دوباره اندریو گو

به تازگی کمپانی آلکاتل از موبایل اقتصادی جدیدی با نام آلکاتل 1 در کشور روسیه رونمایی کرد. بدین ترتیب دیگر گوشی 1X این شرکت، ضعیفترین مدل آلکاتل نخواهد بود و جای خود را به این ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

به تازگی کمپانی آلکاتل از موبایل اقتصادی جدیدی با نام آلکاتل 1 در کشور روسیه رونمایی کرد. بدین ترتیب دیگر گوشی 1X این شرکت، ضعیفترین مدل آلکاتل نخواهد بود و جای خود را به این نسخه جدید خواهد داد. هنوز مشخص نشده که گوشی یاد شده هنگام عرضه چه قیمتی خواهد داشت اما به نظر می‌رسد که خرید آن کمتر از ۱۰۰ دلار هزینه‌ ببرد.

موبایل جدید نیز همانند مدل قبلی از سیستم عامل اندروید اوریو (نسخه‌ی گو) بهره می‌برد که با توجه به مشخصات این گوشی، خبر خوبی به شمار می‌رود.

آلکاتل 1 از یک صفحه نمایش لمسی ۵ اینچی با رزولوشن ۹۶۰ در ۴۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۸ به ۹ بهره می‌برد. ضمن اینکه یک دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی برایش در نظر گرفته شده که هیچکدام از این سنسور‌ها، ویژگی اتوفوکوس را در خود ندارند.

آلکاتل 1X؛ اولین موبایل مجهز به اندروید Go

در موبایل یاد شده، یک چیپست مدیاتک MT6739 تعبیه شده که از یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتزی بهره می‌برد. علاوه بر این یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در آلکاتل 1 به کار رفته که به سختی قادر است نر‌م افزار‌های مخصوص سیستم عامل اندروید گو را اجرا کند.

باتری ۲۰۰۰ میلی آمپرساعتی، بهرهمندی از اتصال LTE، قابلیت وای فای، بلوتوث و GPS از دیگر مشخصات این موبایل است. آلکاتل 1 که قادر است به صورت همزمان از دو سیم کارت پشتیبانی کند، ۱۳۴ کیلوگرم وزن و ابعادی ۱۳۷.۶ در ۶۵.۷ با ضخامت ۹.۸ میلیمتری خواهد داشت. موبایل یاد شده به سه رنگ طلایی، آبی و مشکلی عرضه خواهد شد.

همانطور که می‌دانید اندروید گو مشابه با هدف اولیه اندروید وان، گوشی های هوشمند اقتصادی را هدف گرفته است.

گو نسخه سبک شده ای از اندروید بوده و به همین دلیل فاقد بسیاری از اپلیکیشن های از پیش نصب شده است. به همین دلیل اپلیکیشن های ویژه این سیستم عامل تحت عنوان نسخه های Go یا Lite در فروشگاه گوگل پلِی برای آن در نظر گرفته شده.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک به خانواده POP 4 آلکاتل؛ ارزان اما کاربردی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی