ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کروم بوک C223
تکنولوژی

مشخصات کروم بوک فوق باریکی از ایسوس پیش از رونمایی منتشر شد

به تازگی اطلاعات کروم بوک جدیدی از ایسوس در یک وبسایت خرده فروشی نروژی مشاهده شده که خبر از لپتاپی فوق باریک می دهد. [digipullqoute place="left"]کروم بوک جدید ایسوس از پردازنده ای بی نیاز از ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

به تازگی اطلاعات کروم بوک جدیدی از ایسوس در یک وبسایت خرده فروشی نروژی مشاهده شده که خبر از لپتاپی فوق باریک می دهد.

کروم بوک جدید ایسوس از پردازنده ای بی نیاز از فن بهره می برد

کروم بوک C223 ایسوس همان طور که از نامش بر می آید به سیستم عامل کروم گوگل مجهز شده، از نمایشگری 11.6 اینچی با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل بهره می برد و به پردازنده 2 هسته ای سلرون N3350 از سری آپولو لِیک مجهز شده است.

کروم بوک C223

کروم بوک C223 دارای 4 گیگابایت رم به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی است و در مورد اینکه آیا از نمایشگری لمسی بهره می برد یا خیر، سخنی به میان نیامده است. همچنین با توجه به پردازنده این لپتاپ، احتمالاً خبری از فن خنک کننده نخواهد بود.

کروم بوک C223 با نمایشگر 11.6 اینچی تنها 1.23 کیلوگرم وزن دارد

لپتاپ جدید ایسوس بسیار باریک به نظر می رسد و تنها 1.23 کیلوگرم وزن دارد و احتمالاً از همان ابتدای عرضه کاربران می توانند از اپ های فروشگاه پلِی استور گوگل بهره ببرند. با این حال در صورت عدم بهره مندی از نمایشگر لمسی، کار با اپ های اندروید پیچیده خواهد شد.

کروم بوک C223

 

کروم بوک جدید قیمتی 336 دلاری دارد، البته شاید در زمان عرضه ارزان تر شود

و اما درگاه ها. کروم بوک C223 از دو درگاه USB-C بهره می برد و در عین حال یک درگاه استاندارد USB نیز برای آن در نظر گرفته شده است. علاوه بر این لپتاپ به یک درگاه مایکرو اس دی و یک درگاه هدفون مجهز شده است. قیمتی که برای این محصول در نظر گرفته شده معادل با 336 دلار است که البته برای چنین کروم بوکی کمی بالا به نظر می رسد. انتظار می رود در صورت عرضه در بازار ایالات متحده شاهد کاهش قیمت باشیم. همچنین احتمالاً در آینده نزدیک شاهد رونمایی رسمی از آن توسط ایسوس باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی