ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل کروم اندروید
تکنولوژی

نسخه اندرویدی گوگل کروم حالا محتوا را برای مرور آفلاین ذخیره می‌کند

گوگل کروم برای اندروید ساعاتی پیش آپدیتی دریافت کرده که با آن نه تنها عملکردش در بعضی زمینه‌ها ارتقاء یافته بلکه قابلیت‌های جدیدی هم به آن اضافه شده‌اند. مهم‌ترین قابلیت، امکان ذخیره محتوا و صفحات ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

گوگل کروم برای اندروید ساعاتی پیش آپدیتی دریافت کرده که با آن نه تنها عملکردش در بعضی زمینه‌ها ارتقاء یافته بلکه قابلیت‌های جدیدی هم به آن اضافه شده‌اند. مهم‌ترین قابلیت، امکان ذخیره محتوا و صفحات اینترنتی برای مرور آفلاین بوده است.

به گفته گوگل، کروم برای اندروید حالا می‌تواند حتی در شرایط نبود اینترنت یا اتصال ضعیف صفحات اینترنتی را برایتان باز کند. روند کار بدین شکل است که وقتی به یک اتصال وای فای رایگان و پرسرعت متصل هستید، کروم به طور خودکار محتوایی که در منطقه شما محبوبیت دارد (عمدتا اخبار و مقالات داغ روز) را دانلود می‌کند تا در شرایط اینترنت ضعیف بتوانید آن‌ها را مطالعه کنید.

این قابلیت در بیش از 100 کشور دنیا فعال شده است

قابلیتی که از آن صحبت می‌کنیم تا این لحظه برای کاربران بیش از 100 کشور دنیا فعال شده، هر چند مخاطبان اصلی آن کشورهایی مثل برزیل، هندوستان، اندونزی، نیجریه و عمدتا کشورهای در حال توسعه هستند.

همچنین از این نسخه به بعد، کاربرانی که در گوگل کروم لاگین کرده‌اند می‌توانند بسته به تاریخچه جستجوی خود (که مسیر علایق‌شان را مشخص می‌کند) در کروم اخبار و مقالات مرتبط دریافت نمایند. خوشبختانه کروم این محتوا را دانلود می‌کند تا برای مرور آن‌ها نیازی به اینترنت نداشته باشید.

تغییراتی که ذکر کردیم برای آخرین نسخه گوگل کروم برای اندروید منتشر شده‌اند که می‌توانید همین حالا آن را از پلی‌استور دانلود کنید. البته توجه داشته باشید که تغییرات مذکور هنوز برای تمام کشورها منتشر نشده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی