ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسکنر سه بعدی چهره
تکنولوژی

احتمال تعبیه اسکنر سه بعدی چهره و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر در گلکسی اس ۱۰

سامسونگ احتمالا با تعبیه اسکنر سه بعدی چهره و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در گلکسی اس ۱۰، اسکنر عنبیه را کنار خواهد گذاشت. اسکنر عنبیه از موبایل نه چندان عاقبت به خیر گلکسی نوت ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲ تیر ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۴

سامسونگ احتمالا با تعبیه اسکنر سه بعدی چهره و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در گلکسی اس ۱۰، اسکنر عنبیه را کنار خواهد گذاشت.

اسکنر عنبیه از موبایل نه چندان عاقبت به خیر گلکسی نوت ۷ به خانواده گوشی های سامسونگ راه پیدا کرد و کمپانی کره ای از این قابلیت و سیستم شناسایی چهره به عنوان «اسکن هوشمند» یاد می کند. البته سیستم شناسایی چهره فعلی گلکسی در برابر آیفون ۱۰، می ۸ یا فایند اکس حرف چندانی برای گفتن ندارد و حالا رسانه های کره ای از احتمال کنار گذاشته شدن آن در گلکسی اس ۱۰ خبر داده اند.

بر این اساس تلاش های سامسونگ برای تعبیه سنسور اثر انگشت در نمایشگر گلکسی نوت ۹ راه به جایی نبرده و کمپانی کره ای قصد پیاده سازی آن را در پرچمدار بعدی سری اس دارد. علاوه بر این مهندسان این شرکت در پی کاهش ضخامت ماژول اسکنر سه بعدی چهره اختصاصی برای اس ۱۰ هستند که در صورت موفقیت سیستم مبتنی بر دوربین سلفی فعلی و اسکنر عنبیه را منسوخ خواهد کرد.اسکنر سه بعدی چهره

از سوی دیگر اگر پروژه توسعه اسکنر سه بعدی با همکاری کمپانی «مانتیس ویژن» به ثمر ننشیند، ماژول اسکنر عنبیه به قوت خود باقی خواهند ماند. آنچه که به این گزارشات دامن می زند این است که سامسونگ تقاضای خود برای قطعات مختلف اس ۱۰ را به تامین کنندگان ارائه کرده اما در این میان خبری از اسکنر عنبیه نیست.

بر اساس این گزارش کمپانی کره ای از تامین کنندگان خواسته نمایشگر گلکسی اس ۱۰ را در دو سایز ۵.۸ و ۶.۳ اینچی تولید کنند؛ بنابراین روند قبلی سری گلکسی اس در این پرچمدار نیز حفظ خواهد شد، هرچند ممکن است شاهد کاهش حاشیه های نمایشگر یا راهکارهای دیگر برای افزایش نسبت صفحه نمایش به بدنه باشیم.

پیش از این کیم دانگ-وون، از تحلیلگران موسسه KB Securities در گزارشی ضمن اشاره به وجود دوربین سه گانه برای نسل بعدی آیفون، مدعی شده سامسونگ نیز احتمالا گلکسی اس ۱۰ را با همین مشخصه روانه بازار می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • محمد gh
    محمد gh | ۲ تیر ۱۳۹۷

    گوشی S7 بنظرم فوق العاده بود و همچنین کامل ولی بنظرم s8 و s9 ی شکست کامل توی طراحی بود بخاطر صفحه تمام نمایشگر طراحی گوشی رو افتضاح کردن با جای گذاری حسگر اثر انگشت پشت گوشی ولی اگه بتونه داخل نمایشگر قرارش بده اس 10 واقعا گوشی زیبایی میشه البته معمولا اولین تجربه همیشه افتضاحه مثه لبه ایج s6 ک توی S7 و S8 دیگه تکمیل شد پس انتظار زیاد بالایی از s10 نمیشه داشت

  • مهراد کشاورز
    مهراد کشاورز | ۲ تیر ۱۳۹۷

    مگه تو اس هفت قرار نبود زیر نمایشگر بذاره؟
    سامسونگ بیخیال بشه این قضیه رُ شما ها بیخیال نمیشین.

  • alliabbas
    alliabbas | ۲ تیر ۱۳۹۷

    هزار بار اینو گفتین ها خسته شدیم بخدا

  • Sam Anderwood
    Sam Anderwood | ۲ تیر ۱۳۹۷

    حسم میگه گند میزنه

  • یه بنده خدا
    یه بنده خدا | ۲ تیر ۱۳۹۷

    قیمتش چند میخاد بشه خدا داند

مطالب پیشنهادی