ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

محصولات ایران خودرو
خودرو

ایران خودرو قیمت محصولاتش را افزایش داد- شرایط پیش فروش تیرماه 97

قرار بود خودروهای داخلی حدود 9.6 درصد افزایش قیمت داشته باشند که این امر به سرعت انجام شد. حالا دلالان بازار خودرو با مبنایی مشخص قیمت خودروها را بالا می‌برند و مشتریان با اطمینان کامل ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۸

قرار بود خودروهای داخلی حدود 9.6 درصد افزایش قیمت داشته باشند که این امر به سرعت انجام شد. حالا دلالان بازار خودرو با مبنایی مشخص قیمت خودروها را بالا می‌برند و مشتریان با اطمینان کامل پول بیشتری برای همان محصولات قبلی با همان کیفیت پیشین پرداخت می‌کنند.

بر اساس افزایش قیمت صورت گرفته، سمند LX که حدود یک ماه قبل در سوم خرداد ماه قیمت کارخانه آن 31.437.000 تومان و قیمت بازار آن 33.600.000 بود، امروز قیمت کارخانه آن به 33.535.000  تومان و قیمت کارخانه به 36.500.000 تومان رسیده است.

محصولات ایران خودرو

پس از آنکه مصوب شد قیمت خودروهای داخلی تا چه اندازه افزایش پیداکنند، ایران خودرو با انتشار لیست جدید قیمت‌ها، اقدام به فروش نقدی محصولات خود کرد.

به علاوه این گروه خودروسازی، بخشنامه فروش قطعی دو مرحله‌ای (مشارکت در تولید) را منتشر کرد که از امروز شنبه دوم تیرماه آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت، ادامه خواهد داشت. طبق این بخشنامه، امکان صلح و خرید انصرافی وجود ندارد و پرداخت بهای خودرو در دو مرحله انجام می‌شود.

قیمت ایران خودرو

در این ثبت نام که کاملا به صورت اینترنتی است امکان ثبت نام صرفاً برای مشتریان حقیقی فراهم است و ثبت نام برای مشتری دوم نمایندگی و مشتریان حقوقی مجاز نیست.

محصولات ایران خودرو

البته این قوانین مانع از ورود دلالان بازار خودور نمی‌شود، چراکه اگر ایران خودرو قصد داشت مانع ورود دلالان شود باید شرایط عدم انتقال و فروش حواله را اعلام می‌کرد. ضمن آنکه مشخص نیست ایران خودرو قصد دارد چه تعداد خودرو پیش فروش کند و تکمیل ظرفیت به چه تعداد خودرو اشاره دارد.

با این حال سایت فروش اینترنتی ایران خودور تاکنون برای عموم مردم باز بوده و ثبت نام در 6 گروه تا 9 تیرماه ادامه خواهد داشت. قیمت محصولات ایران خودرو به طور قانونی و با تائید تصمیم گیران این صنعت افزایش داشته است و امید می‌رود که فروش نقدی و پیش فروش محصولات ایران خودور بتواند التهاب بازار را کم کند. هرچند که منعی برای ورود دلالان در هنگام پیش فروش خودروها و نظارتی بر قیمت‌گذاری خودروها در  بازار  آزاد وجود ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • afshingm
    afshingm | ۵ تیر ۱۳۹۷

    ایران خودرو عدم فروش حواله به غیر رو اعلام کنه !؟ داره سود میبره از این کار چیو لغو کنه !؟ تمام سود فروشش از این آشغال ها واسه همین دلال بازی هاست اونوقت بیاد لغو کنه!؟ خوبی !؟

  • sepehri
    sepehri | ۳ تیر ۱۳۹۷

    تا خریدار هست فروشنده هم هر روز کیلویی قیمت میذاره اونم برا لگن هایی که از رده خارج شدن و مردم غیور هم میریزن و میخرن

  • sd
    sd | ۳ تیر ۱۳۹۷

    چقدر سریع اعلام کردن ک گرون میکنن و چقدر سریع هم اجرایی شد..ببینین چقدر زود ب همچی رسیدگی میشه تو ایران.تا ی طرحی رو میدن فوری اجراش میکنن

  • Omiderfani
    Omiderfani | ۲ تیر ۱۳۹۷

    نمیدونم ملت چرا میخرن. طرف مستاجره با هر بدبختی و بیچارگی شده شرایطی و اقساطی ماشین میخره معلومه اینم میشه. اینجوری پیش برین یه روزی میرسه خر هم نمیتونیم بخریم سوار شیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی