ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

راهکار دیر هنگام اپل برای دلجویی از صاحبان مک بوک

به تازگی اپل اعلام کرده که بالاخره برای جلب رضایت کاربران شاکی از کیبورد‌ مک بوک ها فکری کرده و آنها می‌توانند با ارائه‌ی مک بوک و مک بوک پروی خود به مراکز مخصوص، صفحه کلیدشان ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

به تازگی اپل اعلام کرده که بالاخره برای جلب رضایت کاربران شاکی از کیبورد‌ مک بوک ها فکری کرده و آنها می‌توانند با ارائه‌ی مک بوک و مک بوک پروی خود به مراکز مخصوص، صفحه کلیدشان را بدون دریافت هیچ هزینه‌ای تعمیر کنند.

حتی اگر فردی پیش از این نیز مجبور شده باشد برای تعمیر صفحه کلیدش پولی بپردازد، اپل خاطر نشان کرده که این هزینه ها را به وی پس خواهد داد.

مک بوک

چندی پیش هزاران نفر از کاربران، طوماری اعتراضی را امضا کردند و بدین شکل نارضایتی خود را از صفحه کلید لبتاپ‌هایشان اعلام نمودند. در این نامه هزاران کاربر، صفحه‌ کلید مک بوک پرو‌های سال ۲۰۱۶ به بعد را معیوب نامیدند و معتقدند که این نقص از طراحی اشتباهشان به وجود آمده است.

مک بوک

آنها از اپل تقاضا کرده‌اند که این اشتباه را برطرف کرده و کیبورد‌های قدیمی را با تجهیزاتی جدید جایگزین کنند. این مسئله موجب شد که آنها حتی مجبور شوند به مراجع قضایی متوسل شده و از اپل به بهانه‌ی کیفیت پایین کیبوردها مک بوک هایش شکایت کنند.

بر اساس شکایت مذکور که در دادگاه منطقه ای کالیفرنیا ثبت شده، خریداران مک بوک و مک بوک پروهای مدل ۲۰۱۵ به بعد مجهز به کیبورد باترفلای با مشکلاتی از قبیل عدم پاسخگویی یا خرابی کیبوردها مواجه شده اند؛ با این وجود اپل تاکنون راه حلی را برای آنها ارائه نکرده بود.

مک بوک

کمپانی کوپرتینوی در سال ۲۰۱۵ کیبورد باترفلای را جایگزین ٰساختار قطاعی زیر هر کلید کرد که قرار بود میزان ثبات، پاسخگویی و سهولت استفاده از آن را افزایش دهد، برخی کاربران اما همان ساختار قدیمی را ترجیح می دهند و باور دارند که هر لحظه امکان دارد که کلید‌های این صفحه کلید جدید شکسته یا به یکدیگر بچسبند.

حال اپل اعلام کرده که یک برنامه‌ و سرویس به خصوصی برای صاحبان این لپتاپ‌ها در نظر گرفته تا آنها دیگر مشکلات این چنینی را تجربه نکنند.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی مک بوک پرو 2016 توسط دیجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Salar Mahdavi
    Salar Mahdavi | ۲ تیر ۱۳۹۷

    من کنفرانسی که توش این کیبورد جدید رو معرفی کرد رو یادمه. انقدر روش مانور می دادن و تعریف می کردن که من فکر کردم واقعا کسی که این کیبورد رو نداره نصف زندگیش به فنا رفته. ولی وقتی که خودم مک بوک جدید رو خریدم دیدم واقعا یه افتضاح به تمام معناست. نسبت به مک بوک پرو قبلی که داشتم صفحه کلید واقعا حس خوبی بهم نمی ده و هنوز بعد از ۳ سال بهش عادت نکردم. و هنوز هم درست متوجه نمی شم که کلید فشرده شده یا نه. ۲ تا از کلید ها هم که چند وقتی هست کلا کار نمی کنه. خلاصه می خوام بگم که کمپانی ها همیشه از خودشون تعریف می کنند و مشتری رو متقاعد می کنند که محصول جدید رو بخرن. ولی محصول جدید صرفا همیشه بهتر نیست.

  • Salar Mahdavi
    Salar Mahdavi | ۲ تیر ۱۳۹۷

    تکلیف ما که ایرانیم چیه؟ هیچی!

    • جیمی ارغوان
      جیمی ارغوان | ۲ تیر ۱۳۹۷

      خو چجوری بگه که نخرین از من؟
      همه شرکت ها الان بخاطر تحریم های آمریکا مجبورن بعضی امکانات رو غیرفعال کنن واسه ایران
      ولی شرکت اپل همه چیزو بسته و محدود کرده!
      همه چیرو!
      چجوری راضیتون کنه نخرین آخه؟!

مطالب پیشنهادی