ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جان مک آفی
کسب و کار

سوء قصد به جانِ مک آفی او را راهی بیمارستان کرد؛ عاملین تقاص پس خواهند داد

یک ماه پیش جان مک آفی که از پیشگامان امنیت سایبری جهان محسوب می شود در مصاحبه ای اختصاصی با نشریه ایندیپندنت اعلام کرد که امنیت جانی ندارد و حالا خبر رسیده موسس شرکت مک ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

یک ماه پیش جان مک آفی که از پیشگامان امنیت سایبری جهان محسوب می شود در مصاحبه ای اختصاصی با نشریه ایندیپندنت اعلام کرد که امنیت جانی ندارد و حالا خبر رسیده موسس شرکت مک آفی به دست «دشمنان بی کفایتش» مسموم شده است.

او که هم اکنون در بیمارستان به سر می برد صبح امروز عکسی از خود را در حالی که بستری شده و تجهیزات بیمارستانی به بدنش متصل است در صفحه توییترش منتشر کرد. مک آفی در توضیح این تصویر آورده است:

به خاطر غیبت سه روزه ام عذر خواهی می کنم اما دو روز است که در مرکز پزشکی Vidant در شمال کارولینا بیهوش هستم و تازه به هوش آمده ام.

دشمنانم موفق شدند مرا مسموم کنند با این حال کشتن من سخت تر از چیزی است که تصورش را میکنند. من برگشتم.

سوء قصد به جان مک آفی

البته این مدیرعامل پرحاشیه از ارائه اطلاعات بیشتر در خصوص عاملین این اتفاق خودداری کرد و مشخص نیست آیا مسمومیت وی به صحبت های قبلی اش و ترسی که از بابت دشمنان وجودش را فرا گرفته ارتباط پیدا می کند یا خیر.

وی از طریق سلسله ویدیوهایی که ماه گذشته منتشر کرد مدعی شد مشکلاتی که با کمیسیون ارز و اوراق بهادار آمریکا برایش به وجود آمده وی را مجبور به فرار کرده است. گفتنی است که مدیرعامل شرکت مک آفی در سال ۲۰۱۶ میلادی به خاطر مراوداتی که با چند شرکت فعال در حوزه ارزهای مجازی داشت از سوی کمیسیون یاد شده احضار شد.

آقای مک آفی ماه پیش در مصاحبه اش با ایندیپندنت اینطور اظهار نمود:

ما [آمریکایی ها] در یک وسیله نقلیه ۵ چرخ به سر می بریم. تمامی این وسائط را نیز نیروهای ویژه سابق ارتش هدایت می کنند و داخل آنها را هم نیروهای تا دندان مسلح ارتش پر کرده اند. من امروز شخصا و تعمدا مرتکب جرم شدم تا بلکه کمیسیون ارز و اوراق بهادار متوجه شرایط شود. من آدمی دیوانه ام و دیگر قصد سکوت کردن در قبال سازمان های سراسر مفسد دولتی را ندارم.

جان مک آفی

آقای مک آفی پیشتر ادعا کرده بود که طی سال های گذشته کارتل های خشن در برهه های مختلف برای ربودن او تلاش کرده اند که آخرین بارش در ماه سپتامبر اتفاق افتاده. به گفته او این تلاش ها به دوران حضورش در بلیز (کشوری در آمریکای جنوبی) باز می گردد؛ یعنی زمانی که وی به اتهام قتل همسایه اش در سال ۲۰۱۲ مورد بازپرسی قرار گرفت.

و جای تعجب ندارد اگر بگوییم که آقای مک آفی به همین دلیل با گاردهای امنیتی خود در یک خانه به شدت امن در لکسینگتون تنسی زندگی میکند.

در انتها نیز مک آفی در پاسخ به عاملین این اتفاق گفت:

به زودی معنای واقعی خشم را درک خواهید کرد. وی همچنین گفت در گذشته بیشتر از یک بار با کمک سم، گلوله یا حتی طناب دار به جانم سوء قصد شده اما برای کشتن من باید بیشتر از اینها تلاش کنید.

شاید به خواندن این مطالب علاقمند باشید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • shoseinhashemir
    shoseinhashemir | ۴ تیر ۱۳۹۷

    باید بره در کنار آنتی ویروسش RIP بشه

  • امیر
    امیر | ۴ تیر ۱۳۹۷

    فکر کنم منظورتون از برزیل بلیز باشه ، چنل بی یه پادکست خیلی جالب در مورد آقای مکافی داره که یکم از زندگیش رو تعریف میکنه و توضیح میده تو بلیز چیکار میکرد و چطور به قتل متهم شد bit.ly/jmctale

    • مریم موسوی
      مریم موسوی | ۴ تیر ۱۳۹۷

      ممنون از شما اصلاح شد

  • rad
    rad | ۳ تیر ۱۳۹۷


    امیدوارم یه طوری سوء قصد کنن دیگه پا نشه . هه هه هه

  • فواد قبله
    فواد قبله | ۳ تیر ۱۳۹۷

    به هر دری میزنه تا دوباره تو چشم باشه

مطالب پیشنهادی