ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرپاد‌های پیشرفته ، هوم پاد نسل بعد و هدفون روگوشی اپل تا ۲۰۱۹ عرضه می‌شوند

به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد که تجهیزات جانبی صوتی خود را ارتقا بخشد و محصولات جدیدی در این زمینه عرضه کند. به گزارش بلومبرگ اپل قصد دارد تا سال ۲۰۱۹ میلادی، ایرپاد‌های پیشرفته‌ ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۴ تیر ۱۳۹۷ | ۱۹:۱۵

به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد که تجهیزات جانبی صوتی خود را ارتقا بخشد و محصولات جدیدی در این زمینه عرضه کند. به گزارش بلومبرگ اپل قصد دارد تا سال ۲۰۱۹ میلادی، ایرپاد‌های پیشرفته‌ خود که ممکن است قدری از مدل‌های ۱۵۹ دلاری فعلی گرانتر باشند را به همراه یک هدفون روگوشی با کیفیت بالا و هوم پاد نسل بعد عرضه کند.

ایر باد‌های جدید از سیستم حذف نویز بهتری بهره مند خواهند بود. ضمن اینکه ایرپاد‌ها بعدی در برابر عرق و باران مقاوم بوده و سیستم ضد آب مطلوبتری در تولیدشان به کار رفته است.

البته ناگفته نماند که مدل‌های ۱۵۹ دلاری نیز قرار است طی یک به روز رسانی جدید به قابلیت صوتی دستیار هوشمند اپل مجهز شده و با شنیدن جمله‌ی «هی سیری» از خود واکنش نشان خواهد داد.

پیش از این «مینگ چی کو» تحلیلگر اپل، گفته بود که کمپانی کوپرتینویی در حال توسعه‌ هدفون‌های روگوشی جدیدی است. این هدفون که بیتس استودیو ۳ نام دارد، اکنون توسعه یافته و انبار شده است.

این مدل قرار است به همراه ایرپاد های بعدی و تحت برند اپل عرضه شود تا کاربرانی که کیفیت صدای بهتری را می‌طلبند، برای خرید آن اقدام کنند.

بدین ترتیب کمپانی کوپرتینویی قرار است که تمامی هدفون‌های خود را به روز رسانی کرده و با معرفی دو مدل یاد شده، گزینه‌های جدیدی برای طرفداران این برند محبوب فراهم آورد.

پیش از این گفته شده بود که این شرکت قصد دارد هوم پاد‌های ارزانتری تولید کند. حال گزارش بلومبرگ به این مطلب اشاره دارد که به روز رسانی اپل برای تجهیزات جانبی صوتی‌اش به هدفون‌ها محدود نخواهد شد و یک هوم پاد جدید نیز در میان محصولات جدید وجود دارد.

طبق شایعات قبلی این هوم پاد جدید قیمتی معادل ۱۹۹ دلاری خواهد داشت و تحت برند بیتس به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی