ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت ۹
تکنولوژی

بررسی اصلی ترین قابلیت های احتمالی قلم گلکسی نوت 9 سامسونگ

گلکسی نوت 9 سامسونگ در 19 مرداد (یا شاید 11 مرداد) معرفی خواهد شد و در بین تغییرات این گوشی انتظار می رود شاهد به روز رسانی هایی برای S Pen باشیم؛ قلمی که در ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۵ تیر ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

گلکسی نوت 9 سامسونگ در 19 مرداد (یا شاید 11 مرداد) معرفی خواهد شد و در بین تغییرات این گوشی انتظار می رود شاهد به روز رسانی هایی برای S Pen باشیم؛ قلمی که در سال های اخیر تغییرات چندانی را تجربه نکرده. در ادامه به تغییرات احتمالی قلم در نوت 9 خواهیم پرداخت.

به گفته منبعی ناشناس و به نقل از وبسایت Slash Gear روش های مختلفی برای آپدیت های عمده در قلم گلکسی نوت 9 وجود دارد. انتظار می رود سامسونگ قلم گوشی پرچمدار آتی خود را برای اتصال به گوشی به بلوتوث مجهز کند تا قابلیت های جدیدی برای آن فراهم شود. علاوه بر این سامسونگ در پی روشی برای قابلیت شارژ بیسیم بین قلم S Pen و گلکسی نوت بود که به واسطه وارد شدن قلم به خشاب تعبیه شده در گوشی صورت می گرفت.

تا پیش از اینکه کمپانی کره ای به دنبال بلوتوث برای قلم S Pen باشد از فناوری رزونانس الکترومغناطیسی استفاده می کند. اضافه کردن بلوتوث می تواند قابلیت هایی را به قلم اضافه کند که برای اجرای آنها نیازی به ارتباط با نمایشگر نباشد. به عنوان مثال تصور کنید با فشردن کلید روی S Pen بتوانید یک عکس را توسط دوربین گوشی که در چند متری شما قرار گرفته ثبت کنید.

گلکسی نوت 9

مورد دیگر می تواند استفاده از قلم به عنوان کنترلری برای بازی ها باشد. البته به شرطی که سامسونگ از حسگر شتاب در S Pen بهره ببرد. همچنین وبسایت AllAboutSamsung ایده های جالبی را در این باره مطرح کرده. به عنوان نمونه بلوتوث می تواند امکان کار با قلم روی هر سطح دیگری را فراهم کند. شاید هم این S Pen در گلکسی نوت 9 به اسپیکر و یا میکروفن بیسیم مجهز شود.

تمام این موارد بستگی به این دارد که آیا سامسونگ می تواند (و می خواهد) اجزای مورد نیاز را در قلم کوچک S Pen جای دهد یا خیر؟

 

تماشا کنید: نمایشگاه نقاشی با قلم گلکسی نوت 8 در تهران افتتاح شد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ghasem shikhy
    ghasem shikhy | ۵ تیر ۱۳۹۷

    یک فکری به حال باتریش بکن هنرمند

  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۵ تیر ۱۳۹۷

    امیدورم از حالت بی نیاز به شارژ بیرون نیاد که خیلی بد میشه اون وقت ... ولی مثل قلم سرفیس بشه که یه سری کارهاش وابسته به باتری و شارژ هست بد نیست ولی بازم بدون شارژ خیلی بهتره ..امکان پاسخ دادن و مکالمه با قلم هم مثل قلم پدفون1 ایسوس که قابلیت جواب دادن به تماس و قطع تماس و استفاده به عنوان شاتر عکاسی رو داشت...دکمه تکی رو وسط بدنه هست بشه دوتایی بالا و پایین که مثل دو دکمه موس بشه و مثل قلم سرفیس بشه دکمه ته قلم هم میتونه کاربرد داشته باشه برای عکاسی و اجرای دوربین

  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۵ تیر ۱۳۹۷

    امیدورم از حالت بی نیاز به شارژ بیرون نیاد

مطالب پیشنهادی