کیس جدید ایرپاد آنطور که برخی گزارشات نشان می دهند قرار است که روشی مبتکرانه را برای شارژ آیفون ها پیش روی کاربران قرار دهند. براین اساس کیس ایرپادها به تکنولوژی شارژ بیسیم مجهز خواهد شد و [در صورتی که برنامه های اپل به نتیجه برسد] به کاربران آیفون 8، 8 پلاس یا X امکان خواهد داد که در حین حرکت موبایل خود را شارژ نمایند.

پیش بینی شده که این قابلیت تا پایان امسال در اختیار کاربران گجت های یاد شده قرار بگیرد و البته این امر در صورتی محقق می شود که اپل تا آن زمان کیس ایرپاد جدید که مدت هاست کاربران انتظارش را می کشند و به قابلیت شارژ بیسیم مجهز است را به بازار عرضه نماید.

این گزارش را نشریه معتبر Nikkei منتش کرده که معمولا اطلاعات جامعی در رابطه با این موضوعات دارد، با این حال اما بهتر است تا زمان معرفی کیس ایرپاد بعدی اپل با قابلیت شارژ بیسیم اندکی بیشتر منتظر  بمانیم. البته روشن است که فراهم نمودن شارژ بیسیم آیفون با کمک کیس ایرپاد برای اپل کار چندان دشواری نخواهد بود با این حال از آنجا که دیگر طرح ها و برنامه های این شرکت برای افزودن تکنولوژی شارژ بیسیم تا به اینجا با تاخیر روبرو بوده نمی توان با اطمینان در مورد زمان آن نظر داد.

کیس بعدی اپل

برای مثال هنوز دقیقا نمیدانیم که پد شارژ Airpower اپل چه زمانی قابل خریداری خواهد بود؛ گزارشات اخیر حکایت از آن داشتند که این پدها در ماه سپتامبر (یعنی حدودا شهریورماه که اپل جدیدترین نسخه های سالانه آیفون را معرفی می کند) از راه خواهند رسید. از آن طرف زمان دقیق عرضه کیس های ایرپاد با قابلیت شارژ بیسیم هم هنوز مشخص نیست.

با این حال اما روشن است تعداد زیادی از دارندگان این گجت منتظر عرضه کیس ایرپاد با قابلیت شارژ بیسیم هستند تا به کمک آنها آیفون هایشان را هم شارژ نمایند. Nikkei پیش بینی کرده که اپل تا پایان امسال ۲۸ میلیون ایرپاد به همراه قابش را به فروش خواهد رساند.

در مورد ایرپادهای بعدی اپل هم باید بگوییم طبق آنچه در خبرها خواندیم اپل در نظر دارد تکنولوژی حذف نویز را به آنها اضافه کند ضمن آنکه طبق شایعات مقاومت شان در برابر قطرات آب و تعرق هم بیشتر می شود.