ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی The Last of Us: Part 2
ویجیاتو - بازی

الی تنها شخصیت قابل بازی در The Last of Us: Part 2 نیست

پیش از این مشخص شده بود که الی شخصیت اصلی انحصاری مورد انتظار پلی استیشن 4 یعنی بازی The Last of Us: Part 2 خواهد بود و داستان اصلی حول محور خود او رخ خواهد ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

پیش از این مشخص شده بود که الی شخصیت اصلی انحصاری مورد انتظار پلی استیشن 4 یعنی بازی The Last of Us: Part 2 خواهد بود و داستان اصلی حول محور خود او رخ خواهد داد. حال سازندگان این عنوان در استودیو ناتی داگ می گویند که احتمالاً این بازی بیش از یک کاراکتر قابل کنترل خواهد داشت.

امیلیا شاتر به عنوان یکی از طراحان ارشد بازی در مصاحبه با JeuxAct اعلام کرده که آن ها در حال حاضر تنها توانایی نمایش دادن بخشی از گیم پلی بازی که الی در آن کاراکتر قابل کنترل است را داشته اند و ممکن است در آینده شاهد جزییات بیشتری از دیگر شخصیت های قابل بازی در The Last of Us: Part 2 باشیم.

به نظر می رسد که هنوز اطلاعات منتشر نشده زیادی در مورد این بازی وجود داشته باشند. سال گذشته و در جریان هفته گیم پاریس، تریلری متفاوت از این بازی منتشر شد که در آن شاهد حضور شخصیت هایی بودیم که در قسمت قبلی این فرنچایز حضور نداشتند.

بازی The Last of Us: Part 2
تریلر هفته گیم پاریس بازی نشان داد که با فضای تاریک و خشن تری در قسمت دوم روبرو خواهیم شد.

در این تریلر مشاهده می شود که فردی توسط یک گروه مذهبی افراطی به دام افتاده و برای نجات دادن خودش تلاش می کند. تا امروز تئوری های متفاوتی برای این تریلر مطرح شده و بسیاری شخصیت ذکر شده را مادر الی می دانند.

در ضمن طی کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 نیز شاهد نمایش جدیدی از گیم پلی The Last of Us: Part 2 بودیم و در جریان این رویداد، اطالاعات بیشتری از این بازی منتشر شد.

هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای جدیدترین عنوان در دست ساخت ناتی داگ وجود ندارد و به گفته کارگردان بازی، نیل دراکمن، تا نزدیک شدن به اتمام کار پروژه، خبری از تاریخ انتشار برای بازی The Last of Us: Part 2 نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • kevin
    kevin | ۷ تیر ۱۳۹۷

    با توجه به اعتمادی که به ناتی داگ داریم میگم، امکان نداره انقدر کشکی یهو مادر الی از ناکجا آباد پیداش بشه

  • mohammad.progamer84
    mohammad.progamer84 | ۶ تیر ۱۳۹۷

    بهترین بازی که تجربه کردم لست اف اس ۱ بود.... اینم قطعا عالی میشه.....

مطالب پیشنهادی