ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکروسافت سلامت محور پردازش ابری
تکنولوژی

مایکروسافت و تشکیل تیمی تازه از متخصصین برای کار روی پروژه های سلامت محور

کمپانی بزرگ مایکروسافت به تازگی و در راستای برنامه های پیشین خود در حوزه سلامت، اقدام به تشکیل تیمی تازه از متخصصین کرده تا روی یک پروژه جدید سلامت محور کار کنند. پروژه ای که ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

کمپانی بزرگ مایکروسافت به تازگی و در راستای برنامه های پیشین خود در حوزه سلامت، اقدام به تشکیل تیمی تازه از متخصصین کرده تا روی یک پروژه جدید سلامت محور کار کنند. پروژه ای که قرار است به کمک هوش مصنوعی و پردازش ابری تکنولوژی های تازه را در دو زمینه مراقبت های پزشکی و سبک زندگی ارائه دهند.

برای نیل به هدف فوق غول نرم افزاری دنیا دو متخصص بسیار برجسته را برای هدایت تیم مذکور به استخدام درآورده است. نفر اول جیم واین استاین است که همین حالا دو کمپانی Innovation و Health Equity را در زمینه تکنولوژی های مرتبط با سلامت مدیریت می کند. او و شرکت های تحت مدیریتش قرار است طی یک برنامه بلند مدت توسعه پلتفرم های ابری برای پروژه های سلامت محور را تسهیل کنند.

مایکروسافت سلامت محور پردازش ابری

نفر بعد نیز جاشوا مندل است که از او به عنوان یکی از معماران اصلی پلتفرم های ابری متن باز یاد می کنند. او نیز قرار است بخشی از تیم جدید مایکروسافت باشد تا کمک کند زمینه توسعه معماری خدمات ابری متن باز برای سیستم های بهداشتی و درمانی فراهم شود.

مایکروسافت تنها شرکتی نیست که به پتانسیل پردازش های ابری و ذخیره سازی و آنالیز داده های بزرگ در زمینه فعالیت های درمانی و سلامت محور پی برده است. اپل نیز در یکی دو سال اخیر و با محوریت اپلیکیشن Health app تلاش کرده تا داده های سلامت محور کاربران خود را به جمع آوری و در همکاری با مراکز درمانی معتبر به تحلیل آنها بپردازد تا از این طریق خدمات مشاوره ای و درمانی بیش از پیش شخصی سازی و موثر شود.

مایکروسافت سلامت محور پردازش ابری

از آن سو نیز مراکز درمانی و تحقیقاتی می توانند از داده های فوق در پیشبرد هر چه بیشتر پروژه های تحقیقاتی خود و توسعه روش های درمانی جدید بهره ببرند.

فراموش نکنید که گوگل نیز در یک همکاری جدید با فیت بیت قرار است داده های تولید شده توسط پوشیدنی های هوشمند را به کمک سرویس «Google Cloud for Healthcare» در اختیار پزشکان و مراکز درمانی قرار دهند. بدین ترتیب پزشک می تواند در همه حال از حال بیمار خود باخبر بوده و روند درمان او را تحت نظر داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی