ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تولید لوکسژن در ایران؛ وعده داغ مدیرعامل آرمان موتور کویر در شرایط سخت صنعت خودرو

لوكسژن يک برند خودروساز تايوانى است. اين برند از سال 2009 فعالیت خود را آغاز کرده است و نام این شرکت از ترکیب دو کلمه لوکس و باهوش در زبان انگلیسی است .شرکت لوکسژن به ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۹ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵

لوکسژن یک برند خودروساز تایوانى است. این برند از سال 2009 فعالیت خود را آغاز کرده است و نام این شرکت از ترکیب دو کلمه لوکس و باهوش در زبان انگلیسی است .لوکسژنشرکت لوکسژن به منظور پیشبرد اهدافش شعار آینده نگری را به منظور آینده ای بهتر برگزیده است . برند لوکسژن یکی از زیر مجموعه های بازرگانی یولون موتور است که در کشور هایی مثل روسیه و چین هم خط تولید دارد و در بازار تایوان نیز مونتاژ محصولات میتسوبیشی و نیسان را انجام می دهد.

تولید ماشین های لوکسژن در کشور چین از اواخر سال 2010 آغاز شده است و زیر نظر مجموعه دانگ فنگ انجام میشود . لوکسژن تا کنون 6 مدل ماشین در کلاس های مختلف به بازار عرضه کرده است که نخستین ماشین این برند با نام لوکسژن 7 ام پی وی عرضه شد و در کلاس ماشین های مینی ون قرار داشت. رونمایی این ماشین در آگوست سال 2009 انجام شد و تنها یک ماه بعد این ماشین به طور رسمی وارد بازار گردید.

حضور لوکسژن در ایران

شرکت آرمان موتور کویر در راستای سیاستهای اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در تولید کار و اشتغال همانطور که پیشتر نیز اعلام کرده بود در آینده ای نزدیک وارد فاز تولیدی محصولات لوکسژن تایوان خواهد شد.لوکسژنفرزین ترکی پور، مدیرعامل آرمان موتور کویر اظهار کرد: در همین راستا قراداد تولید بین لوکسژن و آرمان موتور کویر امضا شده است و به زودی زیرساخت لازم جهت تولید محصولات این شرکت ایجاد خواهد شد.لوکسژنفرزین ترکی پور ادامه داد: دپارتمان بازاریابی و فروش شرکت آرمان موتور نیز در این زمینه تحقیقات بازاریابی و انتخاب نوع محصول منطبق با نیاز بازار ایران را انجام داده است و تلاش دارد بعد از موفقیت در برندینگ و معرفی برند و محصولات لوکسژن این بار در راستایی انتخاب محصولات مناسب تولید با خواست و نیاز بازار ایران گام موثری را در انجام فعالیت های خود بردارد. گفتنی است آرمان موتور کویر از نخستین شرکت هایی بود که توانست زود تر از بسیاری از تولیدکنندگان استاندارهای ۸۵ گانه سازمان استاندارد را رعایت کند و حالا به نظر نمی رسد منع قانونی خاصی برای عرضه تجاری محصولات این شرکت به بازار خودرو کشور وجود داشته باشد.

قیمت محصولات لوکسژن در ایران

تاکنون نرخ حدودی بهای محصولات لوکسژن در ایران بین 90 تا حدود 250 میلیون تومان (بر مبنای ارز مبادله ای و تعرفه های گمرکی واردات) اعلام شده بود، اما در صورت ایجاد شرایط مونتاژ این خودروها در خاک ایران، بعید نیست که به دلیل تفاوت نرخ تعرفه ها، امکان کاهش قیمت محصولات لوکسژن نسبت به شرایط واردات خودرو کامل وجود داشته باشد. البته در شرایط فعلی با توجه به نامشخص بودن نرخ ارز، پیش بینی دقیق قیمت ها آسان نیست و از این رو باید تا زمان عرضه این خودروها به بازار صبر پیشه کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • اردلان
    اردلان | ۹ تیر ۱۳۹۷

    دوباره میخوان ماشین ۲۰ میلیون تومنی رو بدن ۲۰۰ میلیون
    ای خداااااااااا
    چقدر دزدی آخه

  • mehdi
    mehdi | ۹ تیر ۱۳۹۷

    ایران خودرو سال 1962 تاسیس شد...

  • Amirmohammad Javadi
    Amirmohammad Javadi | ۹ تیر ۱۳۹۷

    توی هفت سال از هیچ رسیدن به این محصولات !!!
    یعنی روی چینی هارم کم کردن این تایوانیا ! :))

مطالب پیشنهادی