ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

O-Free
تکنولوژی

رونمایی اوپو از هدست های بیسیم مبتنی بر چیپست کوالکام

اوپو به تازگی از هدست بیسیم O-Free رونمایی کرده که به طور ویژه برای گوشی فایند اکس این کمپانی طراحی شده، هدستی که از چیپست های ویژه کوالکام بهره می برد. O-Free بر اساس چیپست به ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۹ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

اوپو به تازگی از هدست بیسیم O-Free رونمایی کرده که به طور ویژه برای گوشی فایند اکس این کمپانی طراحی شده، هدستی که از چیپست های ویژه کوالکام بهره می برد.

O-Free بر اساس چیپست به تازگی معرفی شده کوالکام، یعنی QCC3026 ساخته شده. هدف از ارائه این چیپست این است که ساخت هدست های بیسیم واقعی ارزان قیمت را برای سازندگان راحت تر نماید. البته کوالکام یک چیپست گران قیمت تر سری QCC5100 را نیز در رویداد CES پیشین معرفی کرده بود.

O-Free

O-Free همچنین از فناوری TrueWireless Stereo کوالکام بهره می برد که بر اساس آن اتصال و مصرف انرژی به شیوه بهتری مدیریت می شود. به گفته اوپو این هدست می تواند با یک بار شارژ تا 4 ساعت موسیقی پخش کند، در حالی که داک شارژ آن نیز امکان شارژ اضافه تا 3 بار را فراهم می کند؛ این میزان شارژ دهی (در کل 16 ساعت) نسبت به ایرپاد اپل با 29 ساعت شارژدهی کلی بسیار کمتر است. همچنین در مقایسه با هدست اپل، O-Free بیشتر به داخل گوشی فرو می رود.

اوپو رنگ های آبی و قرمز را برای O-Free در نظر گرفته؛ رنگ هایی مشابه با گوشی فایند اکس. قیمت در نظر گرفته شده برای این هدست معادل با 106 دلار آمریکا است و از ماه آگوست (مرداد تا شهریور) روانه بازار چین خواهد شد. البته کاربرانی که نسخه لامبورگینی فایند اکس را خریداری کرده اند، O-Free را به رایگان دریافت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی