ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اندرومدا
تکنولوژی

گزارش: سرفس فون مایکروسافت تا پایان امسال هم معرفی نخواهد شد

برای آن دسته از افرادی که با شایعات و رندرها به وجد آمده و امیدوار بودند که سرفس فون افسانه ای مایکروسافت، موبایل بعدی شان باشد خبری بد داریم. بنابر گزارش های تازه، عرضه این ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | ۲۰:۱۱

برای آن دسته از افرادی که با شایعات و رندرها به وجد آمده و امیدوار بودند که سرفس فون افسانه ای مایکروسافت، موبایل بعدی شان باشد خبری بد داریم. بنابر گزارش های تازه، عرضه این دیوایس تاشو که با نام رمز «آندرومدا» شناخته می شود حداقل تا پایان سال جاری میلادی به تعویق افتاده است. گفته می شود که دلیل این تاخیر، به مشکلات سیستم عامل آندرومدا باز می گردد که قرار بود در آپدیت رد استون 5 ویندوز 10 قرار گیرد اما هنوز به خاطر مشکلات کیفی و زمانی، برای ادغام با ویندوز 10 آماده نیست.

علاوه بر این، ظاهراً مایکروسافت متوجه شده که تقاضای زیادی برای دیوایسی که در برخی پتنت ها شرح داده شده وجود ندارد؛ خصوصاً اگر قرار باشد سرفس فون صرفاً اپلیکیشن های مایکروسافت استور را به اجرا در بیاورد. تحلیلگران حالا براساس ایمیل ها و مستندات افشایی مایکروسافت گمان می کنند که سرفس فون، دیوایسی است که تمام معادلات را برهم خواهد زد؛ اما به شرطی که بتواند از روند آشفته توسعه خود بیرون آمده و روشنایی روز را ببیند.

برخی عقیده دارند که پتانسیل های سرفس فون، امکان تکامل هرچه بیشتر آن را در آینده مهیا خواهد کرد. بنابراین امکان دارد که یک روز در طراحی این دستگاه بازنگری شده و به جای دیوایسی جیبی، شاهد ورژن متفاوتی از آن در قالب یک لپ تاپ باشیم.

با توجه به تمام این مسائل، طرفداران مایکروسافت و ویندوز یکبار دیگر باید هیجان درونی خود را سرکوب کنند؛ زیرا اینطور که از شواهد بر می آید، خبری از معرفی دستگاه تا پایان سال 2018 میلادی نخواهد بود و هنوز باید مدتی بسیار طولانی منتظر باشیم تا آنچه مایکروسافت در ذهن دارد در قالب دیوایسی واقعی تجلی پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • vahid kamali
    vahid kamali | ۱۲ تیر ۱۳۹۷

    داستان این دیوایس نباید متمایز تر از ویندوز فون و ویندوز های آر تی باشه.....
    قبل عرضه محصولات بالا هم مردم منتظر یک شگفتی بودن که البته شرکت میکروسافت به نحو احسن اون رویا رو نابود کرد

  • yassin
    yassin | ۱۱ تیر ۱۳۹۷

    امیدوارم در دو زمینه انقلاب کنه دوربین و باتری البته بقیه زمینه ها هم انقلاب کنه مشکلی نیست? ولی این دو تا واسه من خیلی مهمن

  • Daniel
    Daniel | ۱۱ تیر ۱۳۹۷

    فیچر آپدیت بعد از رد استون 5 اسمش 19H1 هست که مارچ 2019 میاد
    امیدوارم کیفیتش به حد نصاب برسه تا سرفیس فون رو ببینیم

مطالب پیشنهادی