ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اندروید پی
تکنولوژی

بتای سوم اندروید پی منتشر شد؛ شبیه ترین نسخه به سیستم عامل نهایی

گوگل سومین بتای اندروید پی را منتشر کرده که نسخه تقریبا نهایی از این سیستم عامل پیش از ارائه نسخه پایدار در تابستان به شمار می رود. «دیو بورک» معاون مهندسی گوگل آخرین بتای اندروید ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

گوگل سومین بتای اندروید پی را منتشر کرده که نسخه تقریبا نهایی از این سیستم عامل پیش از ارائه نسخه پایدار در تابستان به شمار می رود.

«دیو بورک» معاون مهندسی گوگل آخرین بتای اندروید پی را نسخه ای می داند که کاربران را با آنچه که در ورژن نهایی اندروید پی می بینند، آشنا خواهد کرد.

گوگل در لیست خود تنها به رفع باگ ها و بهینه سازی اشاره کرده، از این رو فعلا مشخص نیست که ویژگی جدیدی هم در آن معرفی شده یا خیر. مهمترین مزیت بتای سوم برای توسعه دهندگان، نهایی شدن عملکرد سیستم و API ها است و حالا می توان اپ ها را با اطمینان روی آن تست کرد. اندروید پییکی دیگر از قابلیت های مهمی که کاربران منتظر رونمایی از آن در بتای نهایی اندروید پی هستند ویژگی Digital Wellbeing است که به منظور ایجاد تعادل بین زندگی دیجیتالی و واقعی کاربران طراحی شده است. علی رغم اینکه Digital Wellbeing یکی از مزیت های مهم اندروید پی به شمار می رود، گوگل این ویژگی را در نسخه های بتای قبلی ارائه نکرده است. از آنجایی که در پست مربوط به انتشار بتای نهایی هم به آن اشاره نشده احتمالا برای بهره بردن از این قابلیت باید تا معرفی نسخه های بعدی پیکسل منتظر بمانیم.

اگرچه تست نسخه های بتا از سیستم عامل پیشنهاد چندان مطلوبی برای کاربران عادی به نظر نمی رسد، اما اگر به این کار علاقه دارید بتای سوم بهترین گزینه خواهد بود. اگرچه گوگل مدعی حذف همه باگ ها در این بیلد نشده اما با توجه به اینکه کمتر از دو ماه به زمان انتشار نسخه پایدار باقی مانده، احتمالا از باگ های قابل توجه خبری نخواهد بود.

بورک همچنین اضافه کرده که تیم مهندسی اندروید دو هفته دیگر و از طریق Reddit AMA به سوالات تکنیکی کاربران درباره سیستم عامل جدید پاسخ خواهند داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی