ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

افت فروش گلکسی S9 سامسونگ نسبت به گلکسی S8
تکنولوژی

روند افت فروش نسل به نسل پرچمداران سامسونگ به گلکسی S9 رسید

بر اساس بررسی های یکی از تحلیلگران بازار و برخلاف خوش بینی های پیشین، فروش پرچمدار امسال سامسونگ یعنی گلکسی S9 نسبت به محصول نسل قبل دچار افت شده. این در حالی است که گلکسی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۴ تیر ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

بر اساس بررسی های یکی از تحلیلگران بازار و برخلاف خوش بینی های پیشین، فروش پرچمدار امسال سامسونگ یعنی گلکسی S9 نسبت به محصول نسل قبل دچار افت شده. این در حالی است که گلکسی S8 نیز نسبت به پرچمداران قبل از خود همین وضع را داشته است.

این فرد در محاصبه با خبرگزاری رویترز می گوید که اگر بخواهیم رکورددار فروش را در میان کهکشانی ها رده اول سامسونگ جستجو کنیم، باید به چند نسل عقب تر و موبایل بسیار محبوب گلکسی S4 مراجعه کنیم که توانست در سرتاسر دنیا ۸۰ میلیون نفر را راضی به خرید خود کند.

افت فروش گلکسی S9 سامسونگ نسبت به گلکسی S8

البته نباید فراموش کرد که تعیین دقیق میزان فروش یک گوشی موبایل در سرتاسر دنیا به هیچ وجه کار ساده ای نیست. در این میان بهترین آمار مراجعه به میزان عرضه کمپانی ها مختلف در بازه های سه ماهه است که از طرف موسسه  IDC ارائه می شود، اما میزان دقیق موبایل های به فروش رفته باز هم نامعلوم باقی می ماند.

با در نظر گرفتن مطلب بالا، باز هم درک این که اسمارت فون های پرچمدار سامسونگ دیگر مثل سابق نمی فروشند کار چندان سختی نیست. کارشناس مورد اشاره به رویترز گرفته است که احتمالاً گزارش مالی جدید سامسونگ حاوی درصدی از افت فروش موبایل های این شرکت باشد. آمارهای کمپانی کره ای تا همین وقت سال نیز افتی ۹ درصدی را نسبت به سال ۲۰۱۷ نشان داده اند.

علی رغم خیز بلند برندهای بزرگ چینی همچون هواوی، شیائومی و ویوو، و همچنین فشارهای وارده از سمت اپل، سامسونگ همچنان رتبه نخست تولید کنندهای موبایل در دنیا را در اختیار دارد، اما به نظر نمی رسد حفظ این جایگاه در ماه های آینده کار چندان ساده ای باشد.

افت فروش گلکسی S9 سامسونگ نسبت به گلکسی S8

بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که پرچمداران کره ای در طی یکی دو سال اخیر فاقد ویژگی هایی منحصر به فرد بوده اند. ویژگی هایی که بتواند به تنهایی خریداران را به سمت این محصولات متمایل کند. تغییرات گلکسی S9 نسبت به S8 آنقدر کم و بعضاً تخصصی هستند که اهمیتی برای کاربران عادی ندارند. این همان بلاییست که شنیده شده قرار است بر سر گلکسی نوت 9 نیز بیاید. بنابراین بعید است در سال جاری تغییری در روند نزولی برند بزرگ آسیایی ایجاد شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Mehrad Shams
    Mehrad Shams | ۱۴ تیر ۱۳۹۷

    یجا نوشته پر فروشترین گوشی
    یجا دیگه نوشته فروشش کم شده
    آخرم نفهمیدیم فاز اینا چیه

    • امیرعباس میرعمادی
      امیرعباس میرعمادی | ۱۴ تیر ۱۳۹۷

      معلومه درست متوجه نشدی یه گوشی میتونه در عین حال که پر فروش ترین باشه نسبت به سال قبل فروشش کمتر شده باشه مثلا2017سامسونگ40 میلیون فروخته رتبه دوم که مثلا اپل بوده38 میلیون ولی امسال سامسونگ 39 میلیون فروخته ولی اپل همون 38 هنوز هم رتبه اول هست ولی فروشش کم شده

  • مهدی حاجی
    مهدی حاجی | ۱۴ تیر ۱۳۹۷

    محدودیت تعمییرات و سیاست های سامسونگ دلیل افت فروشش هست

  • E.A
    E.A | ۱۴ تیر ۱۳۹۷

    من اس ۷ ادج دارم ولی اصلا علاقه ای برای خرید مدل جدید ندارم یکی بخاطر اینکه این دکمه فیزیکی هوم نیستش دیگه یکی هم بخاطر بالا رفتن فضایی قیمت ها ?

  • mohamadmehddi
    mohamadmehddi | ۱۴ تیر ۱۳۹۷

    چون مشتری ها خلاقیت میخواهد نه سال به سال ضخیم تر بشه و جنس هم که همون شیشه قیافه ام انصافا اس۶.اس۷از این بهتره شیشه خوبه اما تا یه زمانی نه که دیگه عادت بشه هرسسسال شیشه مثلا من پرچمداران ۲۰۱۵ بهترین جنس بدنه رو به نظرم الجی جی۴ داشت اما چون سامسونگ خلاقیت داشت اس۶ میگفتن بهتره

مطالب پیشنهادی