ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بهترین موبایل های اندرویدی
تکنولوژی

آنتوتو لیست بهترین موبایل های اندرویدی را منتشر کرد

پایگاه بنچمارک آنتوتو لیست ماهیانه خود از موبایل های با بهترین کارایی را منتشر کرده که در آن نام هایی جدید مثل ویوو نکس و می ۸ به چشم می خورند. همانطور که انتظار می ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۴ تیر ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

پایگاه بنچمارک آنتوتو لیست ماهیانه خود از موبایل های با بهترین کارایی را منتشر کرده که در آن نام هایی جدید مثل ویوو نکس و می ۸ به چشم می خورند.

همانطور که انتظار می رفت رتبه های اول به موبایل های بهره مند از اسنپدراگون ۸۴۵ اختصاص دارد، با این حال از آنجایی که این اسمارت فون ها از طراحی، محدودیت دمایی و نسخه های مختلف اندروید بهره می برند، امتیاز کلی آنها با هم متفاوت است.

جایگاه نخست این لیست مثل دوره های گذشته به موبایل شیائومی «بلک شارک» با امتیاز ۲۸۷۷۵۹ اختصاص دارد و در رده دوم نیز  ویوو «نکس» با امتیاز ۲۸۴۲۲۷ و اختلافی اندک قرار دارد. دیگر اسمارت فون چینی یعنی وان پلاس ۶ هم به لطف امتیاز قابل توجه ۲۸۲۲۷۵ جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است. بهترین موبایل های اندرویدیدر رده های بعدی نیز به ترتیب شیائومی می ۸، اسمارتیزان Nut R1، گلکسی اس ۹ پلاس، می میکس ۲ اس، گلکسی اس ۹، اکسپریا XZ2 و نوبیا رد مجیک قرار گرفته اند.

نکته جالب توجه این است که نوبیا رد مجیک تنها موبایل بهره مند از اسنپدراگون ۸۳۵ است که با کارایی قابل توجه توانسته در میان غول های مجهز به اسنپدراگون ۸۴۵ جایگاهی را برای خود دست و پا کند. از سوی دیگر این لیست تنها شامل آندسته از موبایل های است که بر پایه اسنپدراگون توسعه پیدا کرده اند و آنتوتو مدل های اگزینوسی را در نظر نگرفته است.

تمامی تست ها بر اساس آنتوتو ۷ صورت گرفته و امتیاز نهایی حاصل میانگین تست های صورت گرفته است، برای مثال امتیاز میانگین می ۸ برابر ۲۷۳۲۲۱ است اما بالاترین امتیاز آن ۳۰۰۰۰۰ بوده است.

این لیست تنها شامل ماه ژوئن بوده و در آن موبایل هایی بررسی شده اند که داده های مربوط به حداقل ۱۰۰۰ دستگاه از آنها در دسترس بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی