ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

توییتر طی دو ماه گذشته حساب ۷۰ میلیون کاربر را به حالت تعلیق درآورد

سازمان‌های جاسوسی آمریکایی مدعی شده‌اند که روسیه در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ میلادی دخالت کرده و یکی از روش‌هایش برای نتیجه گرفتن از انتخابات، استفاده از شبکه‌های اجتماعی بوده است. حال این آژانس‌ها ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

سازمان‌های جاسوسی آمریکایی مدعی شده‌اند که روسیه در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ میلادی دخالت کرده و یکی از روش‌هایش برای نتیجه گرفتن از انتخابات، استفاده از شبکه‌های اجتماعی بوده است. حال این آژانس‌ها نگران هستند تا این کشور همین روند را در جریان انتخابات میان دوره‌ای ایالات متحده آمریکا سال ۲۰۱۸ اتخاذ کند. به همین دلیل به نظر می رسد پیشنهاداتی در این زمینه به شبکه‌های اجتماعی ارائه کرده باشند چرا که توییتر طی دو ماه گذشته ۷۰ میلیون حساب کاربری را به طور موقت مسدود کرده است.

توییتر

نرخ حذف شدن پروفایل‌ کاربران با توجه به روندی که توییتر از مهر ماه سال گذشته در پیش گرفته تقریباً دو برابر شده و به حدی رسیده که اخیراً واشنگتن پست گزارش داده که طی چند روز گذشته توییتر هر روز اکانت یک میلیون کاربر را به حالت تعلیق درآورده است. بررسی ‌های انجام شده توسط نشریه پست نشان می‌دهد که نرخ حذف کاربران در هفته گذشته نیز ثابت مانده و به نظر نمی‌رسد تغییری در آن ایجاد شود.

این مسئله امکان دارد به کاهش ارزش این شبکه‌ اجتماعی در بازار بورس و پایین آمدن تعداد کاربران فعال توییتر طی سه ماهه دوم سال میلادی ۲۰۱۸ منجر شود که هر دو این مسائل نمی‌تواند رضایت سهامداران این سایت را برانگیزد.

توییتر

نرخ بالای حذف کاربران توییتر طی چند ماه اخیر می تواند نشان دهنده‌ی تغییر تفکر این شبکه اجتماعی باشد.نایب رئیس اعتماد و ایمنی توییتر اعلام کرده که به تازگی این کمپانی تکنولوژی منحصر به فردی توسعه داده که می تواند پروفایل‌هایی که مستحق حذف شدن هستند را شناسایی کرده و به طور موقت از حضور آنها در این شبکه اجتماعی ممانعت به عمل آورد.

توییتر از سال ۲۰۱۵ تا فروردین ماه امسال،۱.۲ میلیون اکانت مرتبط با تروریست ها را مسدود کرده بود تا از این گونه فعالیت ها در شبکه اجتماعی خود جلوگیری نماید. علاه بر آن یک استارتاپ فعال در حوزه‌ی امنیتی به نام Smyte را هم خریداری کرده تا راهکارهای امنیتی تازه‌ای در پیش گیرد.

حال به نظر می‌رسد این کمپانی سعی دارد با تغییر نگرش خود از به وقوع پیوستن اتفاقی مشابه فیسبوک برای توییتر جلوگیری کند.

 

تماشا کنید: بستن اجباری برنامه‌ها باعث می‌شود مصرف باتری شما بیشتر شود

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • rohola
    rohola | ۱۶ تیر ۱۳۹۷

    یوتیوب از فیلتر در اومده؟!!!

مطالب پیشنهادی