ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Anthony Levandowski
خودرو

آنتونی لواندوفسکی مهندس سابق پروژه خودران گوگل و اوبر به یک استارتاپ جدید پیوست

آنتونی لواندوفسکی یکی از برجسته ترین افراد در عرصه فناوری خودران است. این مهندس 38 ساله از بنیانگذاران ویمو بوده و رد پای وی در مراحل توسعه اتومبیل بدون راننده گوگل دیده می شود. پس ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

آنتونی لواندوفسکی یکی از برجسته ترین افراد در عرصه فناوری خودران است. این مهندس 38 ساله از بنیانگذاران ویمو بوده و رد پای وی در مراحل توسعه اتومبیل بدون راننده گوگل دیده می شود. پس از جدایی از گوگل، آنتونی با همکاری تنی چند از از دوستان خود شرکت Otto را تاسیس کرد.

Anthony-Levandowski

بر اساس برخی گزارش ها، لواندوفسکی اکنون با یک استارتاپ خودران دیگر با نام Kache.ai شروع به همکاری کرده است. اگر چه هنوز ارتباط او با این استارتاپ رسما تایید نشده، اما بعضی از اسناد و اطلاعات موجود از رابطه نزدیک آنتونی و Kache.ai خبر می دهند.

جمعی از تحلیلگران حوزه فناوری خودران نیز معتقدند که لواندوفسکی و استارتاپ مذکور بر روی کامیون های خودران مشغول تحقیق و توسعه هستند. ظاهرا منبع این مساله یکی از تصاویری است که در وب سایت Kache.ai بطور اتفاقی انتشار یافته است. البته سایت این استارتاپ اخیرا مورد بازنگری قرار گرفته و اکنون اطلاعات زیادی از بنیانگذاران و کارکنان آن در دست نیست.

نام Kache.ai ظاهرا از یک کلمه چینی به معنای "کامیون" اقتباس شده و به احتمال زیاد نشان دهنده اینست که تولید کامیون ها و کشنده های خودران هدف اصلی آن خواهد بود.

تا زمان نگارش این مطلب اطلاعات چندانی درباره دیگر افراد و شرکت هایی که با Kache.ai و آنتونی لواندوفسکی همکاری می کنند، در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است؛ همچنین مشخص نیست که آیا این دو خواهند توانست در نهایت موفق به جذب شرکایی قدرتمند شوند یا خیر.

Levandowski

بد نیست اشاره کنیم چندی پیش اوبر و ویمو بر سر سرقت فناوری های لیدار توسط لواندوفسکی از ویمو مناقشاتی را با هم داشتند. پس از پیوستن آنتونی به کمپانی اوبر بحث و جدال هایی مبنی بر انتقال تکنولوژی بین این دو شرکت شکل گرفته بود.

در حال حاضر روشن نیست که ماموریت اصلی Kache.ai چه بوده و چه تکنولوژی هایی را در اختیار دارد. با این حال با پیوستن لواندوفسکی باید منتظر اخبار بیشتری از آن در هفته ها و ماه های آتی بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی