ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ماجرای بسته بندی های مرموز در بازی Death Stranding چیست؟

حتی با انتشار تریلرهای گوناگون و مدت زمان زیادی که از معرفی بازی Death Stranding می گذرد، هنوز نمی دانیم که باید انتظار چه چیزی را در این بازی مرموز داشته باشیم. با وجود آن ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

حتی با انتشار تریلرهای گوناگون و مدت زمان زیادی که از معرفی بازی Death Stranding می گذرد، هنوز نمی دانیم که باید انتظار چه چیزی را در این بازی مرموز داشته باشیم. با وجود آن که تریلر این عنوان در E3 2018 هم اطلاعات زیادی را در مورد بخش گیم پلی به ما نمی داد اما باز هم موارد قابل بحثی در این ویدیو دیده می شوند.

یکی از بخش های جالب این تریلر مربوط به صحنه ای می شود که در آن نورمن ریداس در حال حمل بدن یک انسان است. جدا از این قضیه عجیب، دور این بدن و سایر اجسامی که او حمل می کند، نوار زردی پیچیده شده که در آن عبارت «در صورت دستکاری از اعتبار ساقط است» دیده می شود. همان طور که از معنای این عبارت پیداست، شخصی که اجسام را حمل می کند (نورمن ریداس در نقش سم) از دست زدن و تغییر در شکل آن ها منع شده است.

این موضوع تایید شده که این نوارها تنها برای اهداف تزئینی در بازی حضور ندارند و طبق جدیدترین توییت کارگردان این عنوان یعنی هیدئو کوجیما، در واقع بازدارنده شخصیت اصلی بازی از آسیب زدن به اجسام حساسی که حمل می کند، خواهند بود.

بازی Death Stranding

در این نوارها سنسورهایی وجود دارد که در صورت رسیدن هرگونه آسیبی به بسته تغییر رنگ خواهند داد و احتمالاً سم باید به فردی که این اجساد را تحویل می دهد، در مورد سالم بودن آن ها پاسخگو باشد.

پاسخ به هرگونه ابهام و سوالی در رابطه با بازی Death Stranding، ابهامات زیاد دیگری را به وجود می آورد. صادقانه باید گفت که همه ما منتظر روزی هستیم که کوجیما به صورت شفاف در رابطه با جدیدترین ساخته خود، با مخاطبان سخن بگوید.

هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای این بازی در نظر گرفته نشده اما احتمالاً نباید انتظار انتشار Death Stranding روی پلتفرمی به غیر پلی استیشن 4 را داشته باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی