ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویری از تبلت گلکسی تب اس 4 سامسونگ به همراه قلم اس پن منتشر شد

به تازگی ایوان بلس افشاگر مشهور دنیای فناوری تصویری از تبلت گلکسی تب اس 4 سامسونگ را در کنار قلم اس پن و یک کیبورد به عنوان وسیله ای جانبی آن منتشر کرده است. در ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

به تازگی ایوان بلس افشاگر مشهور دنیای فناوری تصویری از تبلت گلکسی تب اس 4 سامسونگ را در کنار قلم اس پن و یک کیبورد به عنوان وسیله ای جانبی آن منتشر کرده است.

در این تصویر قلمی به رنگ سفید به چشم می خورد که ظاهری متفاوت نسبه قلم گلکسی تب اس 3 دارد. تغییراتی در جهت بهبود کارایی در این قلم محتمل به نظر می رسد. با این حال مشخص نیست چه تغییراتی در آن ایجاد شده است.

گلکسی تب اس 4

بر اساس گمانه زنی های پیشین در مورد گلکسی تب اس 4 انتظار می رود این تبلت از نمایشگر 10.5 اینچی با روزولوشن 2560 در 1600 بهره ببرد و چیپست اسنپدراگون 835 (و نه 845) به همراه 4 گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شود. یک باتریی 7300 میلی آمپر ساعتی نیز نیروی مورد نیاز این تبلت را فراهم می کند.

احتمالاً همان طور که در نسل قبلی این تبلت شاهد بودیم، گلکسی تب اس 4 نیز به همراه قلم به فروش برسد. هنوز قیمت یا زمان عرضه این تبلت نشخص نشده. با این حال احتمال می رود که در رویداد IFA که از 9 شهریور ماه در برلین برگزار می شود، شاهد رونمایی از این محصول در کنار ساعت هوشمند Gear S4 کمپانی کره ای باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی