ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فایرفاکس
امنیت

مرورگر فایرفاکس به یک پسورد منیجر داخلی مجهز می‌شود

اگر از طرفداران مرورگر موزیلا باشید، حتما با Test Pilot هم آشنا هستید؛ برنامه‌ای که به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به پذیرش ریسک دانلود نسخه‌های بتا، آخرین خصوصیات آزمایشی فایرفاکس را در نسخه‌های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵

اگر از طرفداران مرورگر موزیلا باشید، حتما با Test Pilot هم آشنا هستید؛ برنامه‌ای که به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به پذیرش ریسک دانلود نسخه‌های بتا، آخرین خصوصیات آزمایشی فایرفاکس را در نسخه‌های پایدار این مرورگر تست و تجربه نمایند.

موزیلا امروز اعلام کرده که تست پایلوت برای پلتفرم موبایل هم عرضه می‌شود، و به محض دانلود می‌توانید دو خصوصیت آزمایشی جذاب و کاربردی را در آن امتحان کنید. اولین ویژگی، Firefox Lockbox نام دارد.

لاک باکس یک پسورد منیجر داخلی است که رمزهای عبور شما را در خود ذخیره می‌کند. در این صورت می‌توانید در سایت‌های مختلف بدون نیاز به تایپ رمز عبور وارد حساب‌های کاربری‌تان بشوید. همچنین این ویژگی با فیس آیدی و تاچ آیدی iOS هم سازگاری کامل دارد.

فایرفاکس

اما کاربران اندرویدی تست پایلوت هم یک قابلیت اختصاصی دریافت کرده‌اند. Notes by Firefox همان‌‌گونه از اسمش پیداست، وسیله‌ای است برای آنکه بتوانید هنگام مرور وب افکار و کارهای عقب مانده‌تان را به سرعت یادداشت کرده و در مرورگر ذخیره کنید.

این یادداشت‌ها در میان نسخه‌های موبایل و دسکتاپ فایرفاکس همگام‌سازی می‌شوند تا خیالتان بابت دسترسی به آن‌ها راحت باشد. برای این که از امنیت اطلاعات هم خاطر جمع باشید، باید بدانید که کلیه یادداشت‌های شما به صورت سرتاسری رمزنگاری می‌شوند.

در این صورت کسی جز شما نمی‌تواند یادداشت‌های ذخیره شده را بخواند. برای ثبت نام در برنامه تست پایلوت و شروع کار با این دو قابلیت آزمایشی، می‌توانید همین حالا به این آدرس اینترنتی مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • OLD
    OLD | ۲۰ تیر ۱۳۹۷

    همیشه عاشق فایرفاکس بودم از همون نسخه ده تا به حالا. زمانی بود همه گوگل کروم رو ترجیج میدادن من پای فایرفاکس موندم تا به حالا که بهترین مرورگر دنیاست.♥♥

مطالب پیشنهادی