ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نمایشگر آیفون ۱۰
تکنولوژی

پتنت جدید اپل طراحی کلی نمایشگر تاشو را تشریح می کند

بر اساس گزارش ها به نظر می رسد اپل با جدیت پروژه توسعه آیفون یا آیپد تاشو را دنبال می کند. اخیراً شرکت ساکن کوپرتینو حق پتنت جدیدی را به دست آورده که اشاره به ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

بر اساس گزارش ها به نظر می رسد اپل با جدیت پروژه توسعه آیفون یا آیپد تاشو را دنبال می کند. اخیراً شرکت ساکن کوپرتینو حق پتنت جدیدی را به دست آورده که اشاره به یک نمایشگر تاشو دارد.

به گزارش وبسایت فون آرنا پتنت اخیر که حق امتیاز آن توسط اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده اعطا شده به «دستگاه های الکترونیکی با نمایشگرهای انعطاف پذیر» اشاره دارد که اولین بار در 8 ژوئن 2016 درخواست ثبت آن ارائه شده بود.

نمایشگر تاشو

این پتنت یک نمایشگر شفاف را تشریح می کند که می تواند به واسطه شیارها یا بریدگی هایی خم شود. به منظور اینکه در هنگام تا شدن، بخشی از نمایشگر آسیب نبیند، پتنت اشاره به یک ماده الاستومر با خاصیت ارتجاعی یا مایعات یا مواد خاص دیگر دارد.

پیش از این اشاره شده بود که اپل قصد دارد گوشی تاشوی خود را در سال 2020 معرفی کند. قبل تر از آن نیز منابعی کره ای اعلام کرده بودند که اپل تولید مدارها و پنل های OLED قابل انعطاف برای آیفون های تاشو را به ال جی می سپارد.

آیفون تاشو احتمالاً قابلیت تبدیل بین حالت های گوشی و تبلت را خواهد داشت. در ادامه می توانید سایر تصاویر مرتبط با این پتنت را مشاهده کنید:

نمایشگر تاشو نمایشگر تاشو

 

 

تماشا کنید: یوزپلنگ رباتیک MIT بدون نیاز به دوربین موانع را پشت سر می گذارد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Hossein_Rashnoo
    Hossein_Rashnoo | ۲۰ تیر ۱۳۹۷

    سامسونگ بیچاره در حال تولید این نمایشگرهاست بعد اپل پتنتش رو ثبت کرده!!! خدایی این سیستم پتنت ته نامردیه و باید حق پتنت رو به کسی بدن که تولیدش میکنه نه کسی که فقط یه نقاشی میکشه

    • amir
      amir | ۲۰ تیر ۱۳۹۷

      شما هنوز فرق بین تولید و ثبت اختراع نمیدونی بعد راجبش نظر میدی!!

    • آریا
      آریا | ۲۰ تیر ۱۳۹۷

      عملکردشون متفاوته

    • Hadi.TJ
      Hadi.TJ | ۲۰ تیر ۱۳۹۷

      اولا که پتنت سال ۲۰۱۶ ثبت شده یعنی دو سال پیش...در ثانی مطمئنا اگر پتنتی که میخوای ثبت کنی مشابه کار فرد یا شرکت دیگه ای باشه، اجازه ثبتش به شما داده نمیشه...پس مطمئنا کاربردشون یا تکنولوژیشون باهم دیگه فرق داره...وگرنه صرف اینکه این داره نمایشگر تاشو میسازه، اونم داره تماشاگر تاشو میسازه دلیل نمیشه که هر دو دارن کار مشابهی انجام میدن...

مطالب پیشنهادی