ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شرکت ZTE
تکنولوژی

آخرین مانع برداشته شد؛ ZTE و تجارت دوباره در خاک آمریکا

شرکت ZTE برای تجارت دوباره در خاک آمریکا فاصله زیادی ندارد. این کمپانی چینی بعد از ماه‌ها مذاکره با دولت آمریکا بالاخره موفق شد تا رضایت آن‌ها را کسب کند. اگرچه ZTE تحت سیاست‌های بسیار ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

شرکت ZTE برای تجارت دوباره در خاک آمریکا فاصله زیادی ندارد. این کمپانی چینی بعد از ماه‌ها مذاکره با دولت آمریکا بالاخره موفق شد تا رضایت آن‌ها را کسب کند. اگرچه ZTE تحت سیاست‌های بسیار سختگیرانه آمریکایی‌ها بود اما در هر صورت رضایت داده تا به تمام درخواست‌های دولت آمریکا تن دهد و دوباره در این کشور حضور پیدا کند.

گزارش جدیدی که از سوی بلومبرگ منتشر شده عنوان می‌کند ZTE یک قدم دیگر برداشته تا رضایت وزارت بازرگانی آمریکا را کسب کند. به نظر می‌رسد توافقی امضا شده که به وسیله آن، ZTE با سپرده‌ای ۴۰۰ میلیون دلاری توانسته برقراری تجارت و خرید از شرکت‌های آمریکایی را ممکن سازد.

شرکت ZTE

اگرچه ZTE همین حالا هم در بازار ایالات متحده فعال است اما محدودیت‌هایی دارد که می‌تواند با قراردادن این سپرده ۴۰۰ میلیون دلاری، از روز کاری آینده همین محدودیت‌ها را هم حذف کند.

شرکت ZTE به درخواست‌های بسیاری تاکنون پاسخ داده از جمله جریمه یک میلیارد دلاری و تغییر مدیران و اعضای هیئت مدیره. سناتورهای آمریکایی اما گفته‌اند که قوانین سختگیرانه باید علیه ZTE باقی بماند و اگر چنین موضوعی به امضای رئیس جمهور آمریکا برسد، همه این امتیازها هیچ ثمری نداشته.

ZTE
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی