ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین های بدون آینه سری 1 نیکون
تکنولوژی

نیکون دوربین های بدون آینه سری 1 خود را از رده خارج کرد

در آستانه رونمایی احتمالی از دوربین های جدید فول فریم بدون آینه این شرکت، تمام دوربین های سری 1 نیکون از فهرست محصولات این شرکت حذف و تولید آنها برای همیشه متوقف شد. البته هنوز ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

در آستانه رونمایی احتمالی از دوربین های جدید فول فریم بدون آینه این شرکت، تمام دوربین های سری 1 نیکون از فهرست محصولات این شرکت حذف و تولید آنها برای همیشه متوقف شد.

البته هنوز هم می توان این دوربین ها را در سایر فروشگاه های دیجیتالی پیدا کرد، اما دیگر نباید انتظار تولید آنها را از جانب کمپانی ژاپنی داشت. این مسئله شامل لنزها و سایر لوازم جانبی مرتبط با آنها نیز می شود.

دوربین های بدون آینه سری 1 نیکون

همان طور که در ابتدای مطلب گفتیم، زمان بندی این اقدام چندان هم اتفاقی نیست. نیکون قرار است در روز ۲۳ جولای (اول مرداد) از دو دوربین پرچمداران بدون آینه فول فریم رونمایی کند. محصولاتی که قرار است حدود یک ماه بعد از آن راهی بازار شوند.

این دو محصول قرار است به رقابت مستقیم با دوربین A7 III سونی و دو فول فریم در انتظار رونمایی کانن در اوایل سال آینده بروند.

دوربین های بدون آینه سری 1 نیکون

دوربین های بدون آینه سری 1 کانن حضوری نسبتاً طولانی در بازار داشتند و همواره یکی از گزینه های مناسب برای علاقه مندان عکاسی آماتوری و عکاسی در سفر با بدنه ای جمع و جور بودند. همانند کانن، نیکون نیز تا سال های اخیر به پتانسیل بالا و محبوبیت رو به افزایش دوربین های بدون آینه ایمان نداشتند.

حال اما به نظر می رسد که موفقیت های مداوم سونی در این بازار و افزایش سهم چنین دوربین هایی از بازار دیگر ژاپنی ها را به تکاپوی اساسی برای تصاحب سهمی از آن انداخته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • aqamorisny
    aqamorisny | ۲۱ تیر ۱۳۹۷

    دوربینای کامپکت داخل ایران بازار کوچیکی داشتن با این وضعیت دلار بازارشون کوچیک ترم میشه قطعا

مطالب پیشنهادی