ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سرنوشت کاور فیفا 19 بعد از انتقال رونالدو به یوونتوس چه خواهد شد؟

شب گذشته یکی از شوک برانگیزترین انتقال های تاریخ فوتبال انجام شد. کریستیانو رونالدو، دارای پنج توپ طلا فوتبال بعد از 9 سال موفق در رئال مادرید به باشگاه یوونتوس پیوست. این انتقال قطعاً تاثیر ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

شب گذشته یکی از شوک برانگیزترین انتقال های تاریخ فوتبال انجام شد. کریستیانو رونالدو، دارای پنج توپ طلا فوتبال بعد از 9 سال موفق در رئال مادرید به باشگاه یوونتوس پیوست.

این انتقال قطعاً تاثیر زیادی روی فوتبال حرفه ای و سرنوشت هر دو باشگاه خواهد گذاشت اما جدا از این، معلوم نیست که سرنوشت بازی فیفا 19 که پیش از این با تصویر رونالدو با پیراهن رئال مادرید معرفی شده بود، چه خواهد شد.

جدا از این که سازندگان بازی وقت دارند تا پیش از عرضه فیفا 19 در 6 مهر، تصویر روی جلد آن را تغییر  بدهند، باید تغییری را در بخش تک نفره بازی  یعنی Journey نیز اعمال کنند.

فیفا 19 قرار است سومین فصل از ماجراجویی الکس هانتر در دنیای فوتبال را روایت کند. همان طور که احتمالاً می دانید، چندی پیش رسماً اعلام شد که لیگ قهرمانان اروپا به طور رسمی به سری فیفا باز خواهد گشت و از همین سو بخش زیادی از قسمت داستانی بازی به تلاش های هانتر برای به دست آوردن این جام بر می گشت.

کاور فعلی بازی و رونالدو
رونالدو روی کاور فعلی بازی

رئال مادرید قهرمان فصل گذشته این رقابت ها بود و ظاهراً بخشی از حالت تک نفره بازی به تعامل بین الکس هانتر و رونالدو در رابطه با به دست آوردن این جام بر می گشت و حالا با انتقال جنجالی رونالدو به یوونتوس، قطعاً این قسمت از بازی نیاز به تغییر یا حتی حذف شدن دارد.

الکترونیک آرتز هنوز واکنشی نسبت به این قضیه نشان نداده اما با چنین مشکلی چندان غریبه نیست. در فیفا 14 گرت بیل با پیراهن تاتنهام روی کاور بازی حاضر بود اما با انتقالش به رئال مادرید، الکترونیک آرتز مجبور شد تا سریعاً کاورهای بازی را تغییر دهد.

رونالدو در دو سال اخیر به تنهایی رو کاور دو قسمت اخیر فیفا حضور دارد. بعضی از کاربران ادعا می کنند که الکترونیک آرتز به دلیل نفوذ خود از چنین انتقالی هایی قبل ار اعلان عمومی با خبر است. نظر شما چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • 007
    007 | ۲۲ تیر ۱۳۹۷

    مهدی عسکری انقدر باید باید نکن مگه تو کی هستی انقدر باید باید میکنی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی