ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کیف پول ارزهای رمزپایه مرورگر اپرا
تکنولوژی

اپرا کیف پول ارزهای رمزپایه را به نسخه اندروید مرورگر خود می آورد

انتشار یک نسخه بتای خصوصی مرورگر اپرا نشان می دهد که این شرکت در حال انجام تست های لازم جهت تعبیه یک کیف پول ارزهای رمزپایه در نسخه اندروید ابزار مرور وب خود است. این ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

انتشار یک نسخه بتای خصوصی مرورگر اپرا نشان می دهد که این شرکت در حال انجام تست های لازم جهت تعبیه یک کیف پول ارزهای رمزپایه در نسخه اندروید ابزار مرور وب خود است.

این کیف پول در حال حاضر تنها از اتریوم پشتیبانی می کند، اما به طور حتم در آینده سایر سکه های دیجیتالی نیز قابلیت ذخیره در آن را خواهند داشت. به طور حتم دسترسی و یا خرج کردن این پول ها به کمک کیف پول اپرا ساده تر و احتمالاً ایمن تر خواهد بود.

با آن که تب و تاب چند ماه پیش در خصوص ارزهای رمزپایه ای چون اتریوم و بیت کوین حالا فروکش کرده، اما به نظر می رسد کمپانی های بزرگ پتانسیل بالای آنها را کشف کرده و تلاش دارند تا محصولات خود را با پشتیبانی بیشتری در این حوزه نوظهور عرضه نمایند.

کیف پول ارزهای رمزپایه مرورگر اپرا

البته اپرا پیش از این رویکردی انتقادی و توام با نگرانی را نسبت به ارزهای رمزپایه اتخاذ کرده بود. درست پس از آن که مشخص شد بسیاری از سایت ها و سرویس های مطرح از توان پردازشی رایانه ها و گجت های کاربران برای استخراج پول دیجیتالی استفاده می کنند، اپرا یکی از اولین مرورگرهایی بود که جلوی آن را گرفت.

پس از انتشار خبر تعبیه کیف پول ارزهای رمزپایه در نسخه بتای مرورگر اپرا، این شرکت مطلبی که به این موضوع اشاره می کرد را از وبسایت خود حذف نموده و در مقابل سوالات خبرنگاران نیز سکوت اختیار کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی