ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سونی اکسپریا XA2 پلاس
تکنولوژی

سونی اکسپریا XA2 پلاس با نمایشگر 6 اینچی و طراحی جدید معرفی شد

سونی ابتدای سال جاری میلادی گوشی های میان رده اکسپریا XA2 و XA2 Ultra را معرفی کرد و حالا عضو دیگری را به این خانواده افزوده است: سونی اکسپریا XA2 پلاس. این موبایل با دوربین ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

سونی ابتدای سال جاری میلادی گوشی های میان رده اکسپریا XA2 و XA2 Ultra را معرفی کرد و حالا عضو دیگری را به این خانواده افزوده است: سونی اکسپریا XA2 پلاس. این موبایل با دوربین 23 مگاپیکسلی و چیپست اسنپدراگون 630 از نظر مشخصات فنی به XA2/اولترا شبیه است، اما از نظر طراحی با دو برادرش فاصله گرفته و نمایشگر فوق عریض با حاشیه های اندک دارد.

گوشی سونی اکسپریا XA2 پلاس

سونی اکسپریا XA2 پلاس نخستین گوشی از سری XA2 با نسبت تصویر 18:9 به شمار می رود. پنل LCD این دستگاه با اندازه 6 اینچ، رزولوشن فول اچ دی پلاس داشته و از روکش محافظ گوریلا گلاس 5 بهره می برد. چیپست اسنپدراگون 630 هم پردازنده 8 هسته ای 2.2 گیگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی ادرنو 508 را در خود دارد. حافظه رَم این گوشی 4 یا 6 گیگابایت و حافظه داخلی آن 32 یا 64 گیگابایت خواهد بود، اما درگاه کارت حافظه برای افزایش فضای ذخیره سازی هم در این موبایل تعبیه شده است.

گوشی سونی اکسپریا XA2 پلاس

حسگر 23 مگاپیکسلی 1/2.3 اینچی از نوع Exmor RS در سونی اکسپریا XA2 پلاس به لنز عریض 84 درجه ای و ضریب اف f/2.0 مجهز شده است. حداکثر حساسیت این حسگر به ISO 12800 می رسد و می تواند ویدیوهایی با رزولوشن 4K یا صحنه های آهسته با نرخ 120 فریم بر ثانیه را ثبت نماید. جلوی دستگاه هم شاهد دوربین 8 مگاپیکسلی با حسگر 1/4 اینچی Exmor R و لنز فوق عریض 120 درجه ای هستیم که ضریب اف f/2.4 دارد.

گوشی سونی اکسپریا XA2 پلاس

سونی اکسپریا XA2 پلاس 9.6 میلیمتر ضخامت و 205 گرم وزن دارد، که مقداری بیشتر از انتظار است. زبان طراحی OmniPresence که ابتدای سال جاری از سوی این شرکت ژاپنی معرفی شد، در میان رده جدید آنها هم دیده می شود و ظاهر دستگاه تا حد زیادی بهبود یافته، به خصوص با پنل فلزی پشت گوشی که حالتی پریمیوم به آن داده است.

گوشی سونی اکسپریا XA2 پلاس باتری 3580 میلی آمپر ساعتی دارد که از فناوری شارژ سریع QC 3.0 کوالکام نیز پشتیبانی می کند. این موبایل میان رده در رنگ های مشکی، نقره ای، طلایی و سبز وارد بازار خواهد شد ولی هنوز در مورد قیمت و زمان عرضه آن اطلاعات دقیقی در دست نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • عرفان طالبی
    عرفان طالبی | ۲۱ تیر ۱۳۹۷

    به نظر خوب میاد خصوصا فول اچ دی پلاس و آدرنو 508 من که پول گوشی عوض کردن ندارم هنوز از z2 استفاده میکنم ?

  • mohammad
    mohammad | ۲۱ تیر ۱۳۹۷

    تنها دفاعی که میشه از سونی کرد نگه داشتن طراحی ثابتشه در روزایی که همه طراحی های گوشی تقلیدی از سامسونگ بی حاشیه و اپل با بریدگی بالا نمایشگره واقعا ی طراحی سوم ک بتونه خودی نشون بده و زیبا باشه جاش خالیه ولی سونی داره تلاش میکنه بش برسه هرچند هنوز فاصله داره اما من سال ۲۰۱۹-۲۰۲۰ رو سال گوشی های سونی میدونم که دوباره ارزش خرید پیدا میکنن چون هم صحفه نمایش های جدید ژاپن دیسپلی تحویل بهش داده میشه که با سوپرآموی سامسونگ رقابت میکنه کیفیت فوق العاده ایی دارن و هم طراحا با دو سه طراحی اخیرشون فرصت خطا و اشتباه داشتن نقص های کارشون رو رفع میکنن تو مدل نهایی و هم جدیدا فهمیدم بخش نرم افزاری کامل متحول شده و قسمت ضعف نرم افزاری دوربین های سونی تو سری بعد کاملا متحول شده

  • aliasad
    aliasad | ۲۱ تیر ۱۳۹۷

    قیمت تو ایران غیر قابل خرید دلم لک زده واسه خرید یه گوشی جدید حیف کی تقاص مارو بگیره خدااا

  • kamran naseri
    kamran naseri | ۲۱ تیر ۱۳۹۷

    عالی

مطالب پیشنهادی