ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه های بعدی سری The Witcher در راهند

کمپانی سی دی پراجکت تایید کرده است که قسمت های بعدی سری ویچر در راه خواهند بود، حتی اگر آن ها عناوین شماره دار از این فرنچایز نباشند. به طور واضحی مشخص است که حداقل ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۵

کمپانی سی دی پراجکت تایید کرده است که قسمت های بعدی سری ویچر در راه خواهند بود، حتی اگر آن ها عناوین شماره دار از این فرنچایز نباشند.

به طور واضحی مشخص است که حداقل در کوتاه مدت، سازندگان سری ویچر با وجود موفقیت همه جانبه قسمت سوم از این مجموعه قصد ندارند تا نسخه چهارم آن را بسازند. البته حتی با در نظر گرفتن این نکته که این کمپانی طی چند سال آینده مشغول ساخت بازی Cyberpunk 2077 خواهد بود، سران سی دی پراجکت پیش از این هم تایید کرده بودند که ممکن است آن ها کار ساخت بازی جدید دیگری را هم همزمان دنبال کنند.

به تازگی، مدیرعامل این شرکت، آدام کیچینسکی در مصاحبه با وب سایت Bankier اعلام کرده است که آن ها برای ساخت بازی های بیشتری از سری ویچر برنامه دارند: «سه قسمت ابتدایی ویچر در کنارهم یک سه گانه را می ساختند و بنابراین ما نمی توانیم قسمت بعدی را «ویچر 4» بدانیم. The Witcher یکی از دو فرنچایزی است که فعالیت شرکت در آینده روی آن ها متمرکز خواهد بود اما در حال حاضر نمی توانم اطلاعات بیشتری را در مورد این قضیه فاش کنم.»

ویچر

قسمت سوم از سری ویچر در سال 2015 برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس قرار گرفت و در آن زمان با استقبال فوق العاده ای از سوی کاربران و منتقدان روبرو شد و جوایز زیادی را دریافت کرد. موفقیت های The Witcher 3 باعث شد تا ساخت سریالی از این فرنچایز تایید شود و در آینده باید منتظر اطلاعات بیشتری از این مجموعه باشیم.

سی دی پراجکت با نمایش فوق العاده Cyberpunk 2077 طی کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 دوباره به سر زبان ها افتاد. طبق گفته های این کمپانی طی نمایشگاه گیمزکام سال جاری در مرداد ماه، باید منتظر انتشار اولین ویدیو گیم پلی از این بازی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • alimohammadi15
    alimohammadi15 | ۲۱ تیر ۱۳۹۷

    قطعا عرضه سایبرپانک رو امسال و احتمالا تا نیمه سال 2019 نداریم چون رقبای قدرتمندی مثل Anthem یا رد دد 2 و بتل 5 و کالاف جدید و غیره وجود دارن که موفقیت اقتصادی هر شاهکاری رو هم به خطر میندازن، اما امیدوارم قبل از 2020 شاهد عرضه سایبرپانک باشیم. واقعا انتظار کشیدن برای شاهکار های دو استودیو راکستار و سی دی پراجکت رد سخته، اما خوبی سی دی پراجکت رد اینه که گاها به ایده های کمتر پرداخته شده میپردازه (سایبرپانک) اما راکستار سعی در بهبود بیشتر سری های قبلی خودش داره معمولا و سعی میکنه بر یکی دو ژانر تسلط کامل داشته باشه و در اون ها پادشاهی کنه.

  • جگوار
    جگوار | ۲۱ تیر ۱۳۹۷

    ویچر رو باید از نسخه اول بازی کرد و باید از افسانه ها و همچنین مجموعه کتابهای ویچر کمک بگیری تا بتونی باهاش کنار بیای.
    ویچر از اون دسته بازیهایی هست که باید باهاش زندگی کنی.

مطالب پیشنهادی