ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تولید برق پاک سرمایه گذاری اپل
کسب و کار

سرمایه گذاری جدید ۳۰۰ میلیون دلاری اپل در چین برای تولید برق پاک

اپل جهت تامین برق پاک برای کمپانی های همکارش در چین دست به یک سرمایه گذاری تازه زده است. طی این قرارداد کمپانی کالیفرنیایی با پرداخت مبلغی در حدود ۳۰۰ میلیون دلار در احداث یک ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

اپل جهت تامین برق پاک برای کمپانی های همکارش در چین دست به یک سرمایه گذاری تازه زده است. طی این قرارداد کمپانی کالیفرنیایی با پرداخت مبلغی در حدود ۳۰۰ میلیون دلار در احداث یک مزرعه پنل های خورشیدی جدید در چین مشارکت خواهد داشت.

علاوه بر اپل، ۱۰ کمپانی همکار چینی آن نیز در پروژه مذکور سرمایه گذاری خواهند کرد تا در طی ۴ سال آینده بتوانند بخش عمده ای از نیاز خود به انرژی برق را از منابع تجدید پذیر تامین نمایند.

به اعتقاد اپل، برای آن که کمپانی های کوچک نیز بتوانند به انرژی پاک دست پیدا کنند لازم است تا از آنها حمایت شود، چرا که معمولاً هزینه تمام شده آن بیش از سایر منابع است. به همین دلیل است که کمپانی تحت مدیریت تیم کوک خود دست به کار شده و در احداث نیروگاه های خورشیدی جدید مشارکت می کند.

در حال حاضر برق مورد نیاز برای مقر اصلی اپل در کوپرتینو به صورت کامل از منابع پاک و تجدید پذیر تامین می شود. مقامات این شرکت اعلام کرده اند که با همکاری تمام شرکا در سرتاسر دنیا، تا سال ۲۰۲۰ امکان تولید بیش از ۴ گیگاوات برق پاک وجود خواهد داشت. برقی که با سرمایه گذاری مستقیم اپل و کمپانی های همکارش وارد مدار مصرف خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی