ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسمارت واچ های جدید ال جی احتمالاً طی دو هفته آتی رونمایی شوند

درحالی که انتظار می رود سامسونگ در جریان نمایشگاه IFA از ساعت هوشمند «گلکسی واچ» رونمایی کند، به نظر می رسد که دیگر کمپانی کره ای هم قصد دارد در آینده نزدیک، در بازار پوشیدنی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

درحالی که انتظار می رود سامسونگ در جریان نمایشگاه IFA از ساعت هوشمند «گلکسی واچ» رونمایی کند، به نظر می رسد که دیگر کمپانی کره ای هم قصد دارد در آینده نزدیک، در بازار پوشیدنی ها سر و صدا به راه بیندازد. بنابر گزارش های تازه، ال جی دو ساعت هوشمند جدیدش را طی ماه آتی میلادی معرفی خواهد کرد؛ ساعت هایی که هردو، سیستم عامل Wear OS گوگل را به اجرا در می آورند.

در ماه مه و ژوئن گذشته بود که دو ساعت هوشمند متفاوت از ال جی، در وب سایت رگولاتوری FCC رویت شد. این دو ساعت با شماره مدل LM-W315 و LM-W319 شناخته می شوند. اگرچه هنوز اطلاعاتی درباره مدل دوم در دست نیست، اما مدل LM-W315 قرار است به نمایشگری 1.2 اینچی و چیپست اسنپدراگون 2100 کوالکام مجهز باشد.

از دیگر مشخصات این پوشیدنی نیز می توان به 768 مگابایت حافظه رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. ناگفته نماند که این دستگاه جواز IP68 را نیز دریافت کرده و به همین خاطر، می تواند برای مدت زمان 30 دقیقه در عمق 3 متری آب باقی مانده و جان سالم به در ببرد.

اگر مبنا را بر گزارش هایی بگذاریم که اوایل سال جاری میلادی منتشر شدند، ساعت های هوشمند جدید ال جی، مدل هایی تازه برای دو سری Sport و Style خواهند بود. ضمناً هیچ یک از اتصالات مخابراتی، جی پی اس یا NFC پشتیبانی نمی کنند. اگر شایعات صحت داشته باشند، اسمارت واچ های ال جی در دو رنگ مشکی و نقره ای از راه خواهند رسید و قیمتی بین 300 الی 400 دلار خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی