ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ ستارگان بوکس روی رینگ

هفت سنگ این هفته را با یک عکس جنجالی در توییتر آغاز می‌کنیم؛ کمتر از دو هفته تا عرضه فورتنایت برای اندروید زمان باقی مانده است؟ کمپانی تنست که ناشر پابجی موبایل بوده و 40 ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

هفت سنگ این هفته را با یک عکس جنجالی در توییتر آغاز می‌کنیم؛ کمتر از دو هفته تا عرضه فورتنایت برای اندروید زمان باقی مانده است؟ کمپانی تنست که ناشر پابجی موبایل بوده و 40 درصد از سهام استودیوی اپیک گیمز، سازنده فورتنایت، را نیز در اختیار دارد، چند روز پیش تصویری را در حساب توییتر خود منتشر کرد و نکته اینجاست که در عکس تاریخ 24 جولای (2 مرداد) دیده می‌شود.

در این بین بازیکن‌ها دو دسته شده‌اند؛ آن‌هایی که این تاریخ را به عرضه فورتنایت برای اندروید ربط داده‌اند و کاربرانی که اعتقاد دارند این دو مسئله هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارد. جریان از این قرار است که فروشگاه گوگل پلی در چین فعالیتی نداشته و عکس منتشر شده از سوی تنسنت می‌تواند این معنا را داشته باشد که تنسنت مسئولیت انتشار نسخه اندروید بازی در بزرگترین کشور دنیا را به عهده خواهد داشت.

یکی از اکانت‌های توییتری که مطالب فورتنایت را لو می‌دهد نیز این موضوع را تایید کرده‌ است. از آن طرف دسته دوم می‌گویند که تنسنت در این تاریخ تنها بازی را برای فروشگاه WeGame خواهد آورد و هنوز وضعیت فورتنایت برای اندروید مشخص نیست. در هر صورت باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

Creative Destruction

Creative Destruction

بازی آنلاین است

خیلی از منتظران فورتنایت برای اندروید با Creative Destruction آشنایی دارند، عنوانی که شباهت‌های زیادی به فورتنایت دارد و با کیفیت بالای خود به خوبی توانسته جای این بازی معروف را حداقل تا زمان عرضه ساخته اپیک گیمز روی اندروید پر کند. در هفته‌ای که گذشت نسخه iOS بازی هم به انتشار رسید.

همانند فورتنایت، این بازی نیز از دو بخش ساخت‌وساز و تیراندازی تشکیل شده و مشابه بقیه عناوین سبک بتل رویال باید سعی کنید دیگر بازیکن‌ها را بکشید. در بازی به کمک اسلحه‌ای که دارید می‌توانید ساختمان‌های مختلف را نابود کرده و منابع مورد نیاز برای ساخت سازه‌ها را به دست بیاورید. برخلاف فورتنایت بازی در کنار نمای سوم شخص، حالت اول شخص نیز دارد.

Creative Destruction

Creative Destruction

سازنده: Yuan Zuo قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1000 مگابایت زبان:

Identity V

  • بازی آنلاین است

دو هفته پیش که خبر عرضه Identity V را کار کردیم، بازی را یکی از مورد انتظارترین عناوین امسال نامیدیم. دوست دارید بدانید اثر جدید کمپانی NetEase، ناشر Rules of Survival، چه قدر برای بازیکن‌ها مهم بوده است؟ بیش از 100 میلیون نفر تاکنون Identity V را دانلود کرده‌‌اند و این عنوان روزانه یک میلیون کاربر فعال دارد.

بازی چند ماه پیش در چین منتشر شد و هر چند بخش زیادی از این رکورد شکنی به خاطر این منطقه بوده ولی با توجه استقبال بازیکن‌ها از نسخه جهانی Identity V، بازی خیلی راحت می‌تواند موفقیت‌های Rules of Survival را تکرار کند. در بازی چهار بازیکن نقش بازمانده را داشته و یک بازیکن به عنوان شکارچی وارد میدان شود.

حالا بازمانده‌ها باید سعی کنند از محیط فرار کرده و شکارچی نیز وظیفه دارد تا آن‌ها را بکشد. Identity V نقدهای خوبی گرفته و با میانگین امتیازی 4.5 در گوگل پلی و 4.8 در اپ استور عملکردی بهتر از دیگر عناوین معروف NetEase از خود به جای گذاشته است. بنابراین اگر به دنبال تجربه‌ای ترسناک و متفاوت هستید، Identity V گزینه خوبی به شمار می‌رود.

Identity V

Identity V

سازنده: NetEase Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 967.1 مگابایت زبان:

Battleheart 2

  • بازی آفلاین است

به زبان فارسی سخت بخواهم توضیح بدهم، Battleheart 2 از آن دسته بازی‌هایی است که در ایران طرفداران زیادی ندارند ولی در خارج برای آن‌ها دست و پا می‌شکنند؛ بعد از هفت سال قسمت دوم Battleheart منتشر شد و در این مدت سازنده هر مرحله از پیشرفت عنوانش را با بازیکن‌ها به اشتراک می‌گذاشت.

همانند قسمت پیشین، Battleheart 2 هم عنوانی نقش آفرینی است؛ در هر مرحله دشمنان در محیط ظاهر شده و برای جنگیدن کافیست روی قهرمانان‌تان کلیک کنید، آن‌ها را به به سمت هر دشمنی که خواستید بفرستید و در این بین از قدرت‌های ویژه مختلفی استفاده نمایید.

Battleheart 2

Battleheart 2

سازنده: Mika Mobile قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 457.7 مگابایت زبان:

Modern Combat Versus

  • بازی آنلاین است

هفت سنگ این هفته یک «چه عجب» خیلی طولانی و کش دار دارد؛ بعد نزدیک به 11 ماه بالاخره حالت Team Deatmatch به مدرن کامبت ورسوس اضافه شد. مودی که خیلی زودتر از این‌ها باید به بازی می‌آمد و متاسفانه گیم‌لافت خیلی دیر اقدام کرد. در این حالت گیم پلی از بازی، بازیکن‌ها به دو تیم تقسیم می‌شوند و تیمی که بیشتر از بقیه بکشد، برنده خواهد شد. اگر تاکنون به سراغ قسمت جدید مدرن کامبت نرفته‌اید، شاید الان وقت مناسبی باشد.

Modern Combat Versus

Modern Combat Versus

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2800 مگابایت زبان:

Hotel Transylvania: Monsters

Hotel Transylvania Monsters

بازی آنلاین است

اکران قسمت سوم Hotel Transylvania 3 آغاز شده و می‌دانید این انیمیشن چه چیزی کم دارد؟ درست حدس زدید، یک بازی موبایل. بازی‌های الهام گرفته از فیلم‌ها و انیمیشن‌های معروف معمولا با استقبال طرفداران مواجه می‌شوند و در شرایطی می‌توانند منبع الهام خود را نیز تبلیغ کنند. سونی هم که این فرصت را دید تصمیم گرفت Monsters را منتشر کند؛ بازی در سبک جورکردنی (Match 3) بوده و همانند بقیه عناوین مشابه در اینجا باید با گذاشتن اجسام مشابه پیش یکدیگر امتیاز بگیرید.

Hotel Transylvania: Monsters

Hotel Transylvania: Monsters

سازنده: Sony قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 304.4 / 50 مگابایت زبان:

Boxing Star

بازی آنلاین است

استودیوی Four Thirty Three بعد از تجربه‌های آنلاین خوبی که با Battle of Arrow و Mafia Revenge داشت، فرمول جذاب خود را حالا روی یک بازی دیگر امتحان کرده است؛ در Boxing Star نیز دو بازیکن روبه‌رو هم قرار می‌گیرند و هر کسی که بوکسور رقیب را شکست دهد، برنده خواهد شد.

با وجود ویژگی‌های مثبت فراوان، بزرگترین برگ برنده بازی به کنترل ساده و در عین حال دقت محور آن باز می‌گردد. در Boxing Star با ضربه روی صفحه لمسی شخصیت اصلی بوکس‌های سرعتی زده، اگر دست‌تان را روی هر جهتی بکشید او با قدرت ضربه می‌زند و برای جاخالی نیز کافیست یکی از دکمه‌های چپ یا راست را بزنید.

Boxing Star

Boxing Star

سازنده: Four Thirty Three قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 918 / 360 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • امیرحسین بهادری
    امیرحسین بهادری | ۲۳ تیر ۱۳۹۷

    آقای کریمی معلوم نیست گرید اتواسپورت کی برای اندروید میاد؟

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۲۳ تیر ۱۳۹۷

      سلام، نه متاسفانه. قرار بود نیمه اول 2018 بیاد ولی هنوز خبری نیست

  • احد وصال
    احد وصال | ۲۲ تیر ۱۳۹۷

    همشون هم انلاین .قسمه دوم التو هم انگار قراره بیشتر رو اعصابمون باشه و بیاد

مطالب پیشنهادی