ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیا هواوی صاحب سریع ترین فناوری شارژ سریع دنیا خواهد شد؟
تکنولوژی

آیا هواوی صاحب سریع ترین فناوری شارژ سریع دنیا خواهد شد؟

به تازگی اسنادی به دست آمده که نشان می دهد کمپانی هواوی در حال توسعه یک فناوری شارژ سریع کاملاً جدید است. در صورت تکمیل احتمالاً رکورد سریع ترین شارژ از آن موبایل های این ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۲ تیر ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

به تازگی اسنادی به دست آمده که نشان می دهد کمپانی هواوی در حال توسعه یک فناوری شارژ سریع کاملاً جدید است. در صورت تکمیل احتمالاً رکورد سریع ترین شارژ از آن موبایل های این شرکت خواهد شد.

این گمانه زنی ها بر اساس اسناد ثبت مالکیتی انجام می شود که نشان می دهد غول چینی یک شارژر جدید جدید با خروجی ۱۰ ولت و ۴ آمپری را در دست تولید دارد. ارقام مذکور به این معنا خواهند بود که شارژر جدید هواوی قادر است توانی برابر با ۴۰ وات را به باتری موبایل شما انتقال دهد. این در حالیست که توان خروجی آداپتورهای فعلی مجهز به فناوری «SuperCharge technology» این شرکت برابر با ۲۲ وات است.

اگر این اعدام و ارقام را صحیح در نظر بگیریم، احتمالاً شارژر معرفی نشده هواوی به لطف فناوری جدید قادر خواهد بود تا باتری گوشی های پرچمدار این شرکت را در کمتر از ۳۰ دقیقه شارژ نماید، که این به معنی شکست کامل سریع ترین تکنولوژی موجود در بازار (فناوری Super VOOC اوپو) است.

آیا هواوی صاحب سریع ترین فناوری شارژ سریع دنیا خواهد شد؟

به لطف آداپتورهای Super VOOC شرکت اوپو در حال حاضر یک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی در حدود ۳۵ دقیقه به شارژ کامل خود می رسد.

بهترین رکورد هواوی در این زمینه در اختیار برند زیر مجموعه آنر است. باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی تلفن هوشمند آنر مجیک تنها ۴۵ دقیقه زمان نیاز دارد تا ظرفیت شارژ خود را از صفر به صد برساند.

پرچمدار جدید هواوی با نام میت ۲۰ قرار است تا یک ماه دیگر از راه برسد، این زمان کوتاه احتمال بهره مندی گجت فوق از فناوری جدید شارژ سریع این شرکت را نزدیک به صفر می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • omid99
    omid99 | ۲۳ تیر ۱۳۹۷

    جناب نویسنده خبر ندارید که سری میت همیشه در آبان ماه معرفی میشه؟!! پس چجوری میت 20 تا یک ماه دیگه به بازار میاد!! دقیقا 4 ماه فرصت داره

  • Tiger
    Tiger | ۲۳ تیر ۱۳۹۷

    من همین الانشم میت 9 را دارم،مدت زمان شارژ از 0 تا 100 درصد تقریبا 1 ساعت طول میکشد و من برای یک باتری 4000 میلی آمپری رازی هستم،دیگه بشه نیم ساعت،اوفففففف،چی میشه...

  • پیشرو
    پیشرو | ۲۲ تیر ۱۳۹۷

    این مهمه این یعنی ارزش

مطالب پیشنهادی