ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل گلکسی جی 6 پلاس سامسونگ با باتری غول آسا و دوربین دوگانه در راه است

سامسونگ از مدتی پیش موبایل گلکسی J6 را روانه بازار کرده است؛ اسمارت فونی میان رده که به صورت پیش فرض همراه با اندروید اوریو از راه رسید و با توجه به قیمتی که داشت، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ تیر ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

سامسونگ از مدتی پیش موبایل گلکسی J6 را روانه بازار کرده است؛ اسمارت فونی میان رده که به صورت پیش فرض همراه با اندروید اوریو از راه رسید و با توجه به قیمتی که داشت، از مشخصات سخت افزاری مقرون به صرفه ای بهره می برد. گلکسی J6 هم اکنون با قیمت 200 دلار در بازارهای در حال توسعه و با قیمتی اندک بالاتر، در سایر بازارها به فروش می رسد.

با این حال از شواهد بر می آید که سامسونگ برای عرضه مدلی اندک ارتقایافته از دستگاه به نام گلکسی جی 6 پلاس آماده می شود که راه خود را به برخی از بازارهای اروپا و احتمالاً دیگر نقاط جهان باز خواهد کرد. مهم ترین تفاوت میان مدل استاندارد گلکسی J6 و مدل پلاس، به استفاده از چیپست اسنپدراگون 450 در مدل جدید، به جای چیپست اگزینوس 7870 در مدل پیشین باز می گردد. علاوه بر این، باید منتظر تجهیز دستگاه به دوربین اصلی دوگانه و یک باتری غول آسا با ظرفیت بیشتر از 4000 میلی آمپر ساعت باشیم.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره میزان حافظه رم دستگاه در دست نیست و ضمناً نمی دانیم که از لحاظ ظاهری، چه تفاوت هایی نسبت به گلکسی J6 استاندارد به وجود آمده است اما با توجه به شایعات، دستگاه به همان نمایشگر 5.6 اینچی سوپر امولد با رزولوشن HD+ مجهز خواهد بود.

با توجه به وضعیت عرضه مدل قبلی، بدیهی است که اندروید اوریو به صورت پیش فرض روی میان رده تازه سامسونگ نصب خواهد بود. هم اکنون اطلاعاتی درباره تاریخ رونمایی و عرضه گلکسی جی 6 پلاس منتشر نشده اما می توان حدس زد که سامسونگ به دور از هیاهوی خبری، از این موبایل پرده برداشته و آن را به دست مشتریان خواهد رساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ghasem shikhy
    ghasem shikhy | ۲۲ تیر ۱۳۹۷

    همچین گفتین باتری غول آسا که ذهنم از 7000میلی آمپر به بالا رفت???

  • علی
    علی | ۲۲ تیر ۱۳۹۷

    باتری۴۰۰۰ کجاش غول آساست خود سامسونگ 5000 هم داره

  • amiirhosseinniiiiii
    amiirhosseinniiiiii | ۲۲ تیر ۱۳۹۷

    سری J همیشه از لحاظ باتری عالی بودن و هیچ میان رده‌ای از برندهای دیگه منو راضی نکرده. اونایی که باتری خوب دارن متاسفنه نمایشگرشون یا دوربینشون خوب نیست ولی این سری هم صفحه قابل قبول هم دوربین خوبی هم دارن. جی پنج و جی هفت ۲۰۱۷ که اوجشه. حالا این نسخه پلاس جی شش با این باتری چه شود!

مطالب پیشنهادی