ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سوپر اپلیکیشن اسنپ به مرحله آزمایشی رسید

هفتم خرداد ماه «ژوبین علاقبند» در هتل استقلال تهران یک خبر ویژه را منتشر کرد و اطلاع داد که یک «سوپر اپلیکیشن» در راه است که حاوی تمامی خدمات گروه اینترنت ایران خواهد بود. او ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۹

هفتم خرداد ماه «ژوبین علاقبند» در هتل استقلال تهران یک خبر ویژه را منتشر کرد و اطلاع داد که یک «سوپر اپلیکیشن» در راه است که حاوی تمامی خدمات گروه اینترنت ایران خواهد بود. او گفته بود که هدف از این کار، ایجاد یک تجربه کامل در ارائه خدمات و تحت تاثیر قرار دادن کیفیت زندگی میلیون‌ها کاربر این زیرمجموعه‌هاست.

مدیر استراتژی گروه اینترنت ایران در همین رابطه گفته بود: «با عرضه این خدمات به عضو لاینفک زندگی ایرانیان تبدیل می‌شویم و امیدوارم تا با کمک فناوری موبایل‌های هوشمند و اینترنت پرسرعت بتوانیم سطح زندگی مردم ایران را ارتقا داده و آن را به سطحی جهانی نزدیک کنیم، چرا که این مردم لایق زندگی مدرن‌تری هستند.»

کمتر از دو ماه از چنین اظهار نظری، اسنپ آن «سوپر اپلیکیشن» خودش را به شکل آزمایشی برای تعدادی از کاربران منتشر کرده است. «حسین مرادقلی»، مدیر ارشد فناوری اسنپ در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید که این اپلیکیشن به صورت آزمایشی برای گروه محدودی از کاربران اندرویدی اسنپ فعال شده است اما تاریخ دقیقی برای انتشار نسخه نهایی آن ارائه نمی‌دهد.

از سوی دیگر مرادقلی اشاره می‌کند که قرار نیست نام تازه‌ای مانند «سوپراپلیکیشن اسنپ» یا «اسنپ فمیلی» برای این اپلیکیشن در نظر گرفته شود و اسنپ، اسنپ می‌ماند. اما او به نکته مهم‌تری نیز اشاره می‌کند و می‌گوید:

«اپلیکیشن اسنپ تغییر نام نخواهد داد و با عنوان «اسنپ» به کار خود ادامه می‌دهد. تنها تفاوت این است که سایر خدمات گروه اینترنت ایران نیز به این اپلیکیشن اضافه می‌شوند. در چشم‌انداز اسنپ در نظر داریم تا با تجمیع خدمات و ایجاد ارتباط بین چند سرویس متنوع نیازهای روزمره‌ی کاربرانمان را از طریق یک اپلیکیشن برطرف سازیم و هزینه‌های زمانی و مالی زندگی آنها را کاهش دهیم.»

همه این‌ها در حالیست که این روند، یک الگوی متداول در سطح جهانی نیست و معمولاً هلدینگ‌ها خدمات خود را به شکل تجمیع‌ شده در یک اپ به کاربران‌شان ارائه نمی‌دهند. با این حال مرادقلی عقیده دارد که رفتار کاربران در سطح جهان متفاوت است و نمی‌توان به این شکل قضاوت کرد. او در همین رابطه به دیجیاتو می‌گوید:

«نزدیک‌ترین مدل به چشم‌انداز اسنپ، گو-جک اندونزی است. کسب‌وکارهای بسیاری همواره در تلاش هستند تا خدمات خود را تجمیع کنند. اسنپ نیز می‌کوشد شرایطی برای کاربرانش پدید آورد که از طریق یک اپلیکیشن تمامی نیازهای روزمره خود را رفع کند. رفتار کاربران در اقصی نقاط دنیا متفاوت است و نمی‌توان فرآیندهای تجربه‌شده در سایر نقاط دنیا را به عنوان یک حکم کلی در نظر گرفت. اکنون، اسنپ در حال آزمایش این سبک از تجمیع خدمات است و در صورت موفق بودن و رضایت کاربران به‌روزرسانی این نسخه برای تمام کاربران سامانه اسنپ فعال خواهد شد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • فرشاد
    فرشاد | ۲۵ تیر ۱۳۹۷

    بهونه ایه برای گرفتن حق دسترسی های بیشتر برای نصب اپلیکیشن. و چه کارها که با این حق دسترسی ها نمیشه کرد! باقی ماجرا رو شاید بتونید حدس بزنید!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی