ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

آموزش زبان انگلیسی و فرانسه با گلدفیش [رپورتاژ آگهی]

آموزش زبان انگلیسی همیشه بخشی از برنامه‌های ما بوده است. برنامه‌هایی که گاهی حتی با وجود کلاس‌ها و آموزشگاه‌های مختلف زبان هیچ‌وقت به درستی عملی نمی‌شدند. با این وجود نیاز به آموزش زبان را همواره ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آموزش زبان انگلیسی همیشه بخشی از برنامه‌های ما بوده است. برنامه‌هایی که گاهی حتی با وجود کلاس‌ها و آموزشگاه‌های مختلف زبان هیچ‌وقت به درستی عملی نمی‌شدند. با این وجود نیاز به آموزش زبان را همواره احساس می‌کردیم و صد البته با دنیای جدیدی که هر روز یک قدم بیشتر در آن پیش می‌رویم نیاز به آموزش زبان بیشتر از پیش خودنمایی می‌کند. آموزش زبان جدید نه تنها شما را با فرهنگ‌های جدید آشنا می‌کند و درک بهتری از جهان رو به رشد پیرامونتان می‌دهد بلکه می‌تواند برای شما فرصت‌های شغلی و درسی بیشتری فراهم آورد. یادگیری زبان تضمینی برای پیشرفت در دنیایی با فرصت‌های جهانی است.

هرچند با روند سریع زندگی روزمره فرصت یادگیری و رشد فردی کمتری داریم اما استفاده از تکنولوژی‌های روز آموزشی باعث می‌شود تا بتوانیم در هر مکان و زمان از طریق اینترنت و یا گوشی‌های هوشمند خودمان آموزش و پیشرفت شخصی را هم به برنامه‌هایمان اضافه کنیم.

گلدفیش یک سرویس آموزش آنلاین زبان است که از تکنولوژی‌های روز و محتواهای تخصصی آموزش زبان بهره می‌گیرد تا به شما در آموزش یک زبان جدید و پیشرفت شخصی کمک کند.

گلدفیش که با آموزش زبان انگلیسی و فرانسه کار خود را شروع کرده است دوره‌های آموزشی زبان را با در نظر گرفتن رده‌های سنی مختلف و توانایی افراد تدوین کرده است تا طیف گسترده‌ای از موضوعات و سطوح یادگیری از حروف الفبا و رنگ‌ها تا آموزش لغات و تلفظ و گرامر زبان انگلیسی  را پوشش دهد. سرویس آموزش زبان گلدفیش حتی می‌تواند شما را برای آزمون تافل و آیلتس و مکالمه زبان انگلیسی آماده کند.

3-w600

علاوه بر محتوای آموزشی که توسط مدرسین و متخصصین آموزش زبان تهیه شده است، گلدفیش سیستم آموزش هوشمندی دارد. با گذراندن آزمون تعییین سطح، نقطه شروع آموزش زبان شما به صورت هوشمند تعیین می‌شود و در ادامه با در نظر گرفتن روند آموزشی شما، سوالات تکراری و ساده و خسته‌کننده شما را آزار نخواهد داد.

گلدفیش با گیمیفیکیشن(بازی‌وار‌سازی) تلاش می‌کند تا آموزش زبان را برای شما جذاب کند. روند آموزشی خود را با امتیازهای هر دوره و بسته آموزشی می‌توانید رهگیری کنید و بهبود ببخشید.

5-w600

همچنین علاوه بر این ویژگی‌های نرم‌افزاری پس از پاسخ به هر سوال دسترسی آسان به نکات گرامری زبان انگلیسی و یک دیکشنری حاوی معنی سر‌راست کلمات استفاده شده روند یادگیری شما را تکمیل می‌کند.

Goldfish question page-full-w600

استفاده از گلدفیش به مدت ۱۵ روز بدون محدودیت رایگان است که با دعوت از دوستان خود می‌توانید این مدت زمان را افزایش دهید. بعد از اتمام دوره رایگان آموزش زبان همچنان می‌توانید روزانه از دو بسته آموزشی به رایگان استفاده کنید و یا برای ادامه آموزش دوره‌های زبان بدون محدودیت از اشتراک‌های ماهانه گلدفیش استفاده کنید.

می‌توانید از سرویس آموزش زبان گلدفیش به صورت آنلاین و از طریق مرورگر خود بر روی همه پلت‌فرم‌ها استفاده کنید و یا از اپلیکیشن آموزش زبان گلدفیش بر روی آندروید بهره بگیرید. [لینک دانلود اپلیکیشن از کافه بازار | گوگل پلی]

مطالب پیشنهادی