ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با گلبیشه به راحتی و آسانی برای دیگران گل ارسال کنید [رپورتاژ آگهی]

خانم ها از دریافت گل به عنوان هدیه لذت می برند در حالی که اکثر آقایان بر این باورند که خرید گل، کاری بیهوده است . به عقیده اکثر مردان گل ها نه تنها زود ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خانم ها از دریافت گل به عنوان هدیه لذت می برند در حالی که اکثر آقایان بر این باورند که خرید گل، کاری بیهوده است .

به عقیده اکثر مردان گل ها نه تنها زود می میرند بلکه حتی آن زمانی که زنده اند، کار خاصی نمی کنند. آنها خرید گل را بسیار کلیشه ای می دانند. مردها باور دارند که بیشتر زن ها گل ها را بدون هیچ دلیلی دوست دارند. مشکل دیگر اکثر مرد ها این است که چون خودشان دلیلی برای دوست داشتن گل به عنوان هدیه نمی یابند بر این باورند که همسرشان نیز حتما نسبت به دریافت گل، نظری مشابه آنها دارد!

ما در گلبیشه مطلبی را که حاصل از تحقیقات دکتر نانسی ادکاف روانشناس تکاملی در دانشگاه هاروارد است برای شما آورده ایم:

گل فرستنده را نیز خوشحال می کند!

وقتی به شخصی گل هدیه می دهید، بر خلاف آن لبخند مصنوعی همیشگی، لبخندی واقعی بر لبانتان نقش می بندد که در مقایسه با هدیه هایی با همان قیمت برایتان لذت بخش تر خواهد بود.

وقتی که گل هدیه می دهید مردم شما را فردی باهوشتر و جذاب تر می بینند!

بله درست است . وقتی برای محل کار همکاران و مشتریان خاص خود گل بفرستید تحقیقات نشان داده است که مردم شما را شخصی با هوش، عاطفی و بالاتر از هم سطح ها و رقیبانتان می شناسند. از سوی دیگر چون طرف مقابل تان با این کار شما تحت تاثیر قرار گرفته ، می توانید شبکه ارتباطی بهتری با ایشان برقرار کنید و موفقیت های بیشتری بدست آورید.

دکتر نانسی ادکاف روانشناس تکاملی در دانشگاه هاروارد می گوید گل ها مردم را خوشحال می کنند. او در ضمن تحقیقات خود به این نتیجه رسیده است که اگر شما یک گلدان گل در صبح ببینید، اعتماد به نفس بیشتری در روز خواهید داشت و اضطراب و استرس کمتری را در محل کار تجربه خواهید نمود. مکانهایی که در آن گل قرار گرفته است احساس مثبتی را به مراجعان انتقال می دهند. گلها بی هیچ کلامی به آنها خوش آمد گفته و فضایی صمیمانه شکل می دهند.

گلبیشه، با درک این مهم و در جهت سهولت در خرید گل طبیعی و ارسال گل های با طروات، طبیعی و لوکس به صورت جعبه گل به سراسر کشور عزیزمان، پا به عرصه وجود گذاشته است. در واقع ماموریت اصلی ما، از بین بردن فاصله ها و ارسال لبخند های شما به تمام نقاط کشورمان است.

گل های رز استفاده شده در باکس های گلبیشه، در سراسر ایران از نژاد گل رز هلندی و با بسته بندی لوکس و خاص برند گلبیشه هستند. گلبیشه خدمات ویژه و منحصر به فردی ایجاد کرده است که برخی از آنها عبارتند از:

ارسال گل طبیعی در ایران: 

سیستم قوی ارسال گلبیشه مفتخر است که تقریبا تمام نواحی ایران را تحت پوشش قرار میدهد

تحویل هدیه از شما و قرار دادن آن در جعبه گل ها: 

سیستم منحصر به فرد و توانمند ارسال گل گلبیشه دارای خدماتی است که در آن نیروهای آموزش دیده گلبیشه، هدیه ای که نزد شما است را دریافت می کنند و به شما رسید آن را تحویل میدهند، سپس گلبیشه آن را ظرف کمتر از 24 ساعت، همراه با محصولات دلپسند گلبیشه به تحویل گیرنده شما در اقصی نقاط کشور تحویل می دهد.

خدمات ویژه گلبیشه جهت ارسال تقدیر نامه، معرفی نامه و .... برای سازمانها، شرکت ها:

همانطور که میدانید امروزه ساختار فروش دگرگون شده است، مشتری های امروزی برای هر انتخاب راه های زیادی پیش رو دارند. با توجه به این مهم ، نوآوری در فرایند فروش از اهمیت خاصی برخوردار است. روانشناسی نشان داده است با ارسال گل های زیبا و طبیعی، مشتریان و همکاران شما تحت تاثیر قرار گرفته و می توانید شبکه ارتباطی بهتری با ایشان برقرار کنید و موفقیت های بیشتری بدست آورید .

گلبیشه خدمات ویژه ای برای مدیران محترم ، فروشندگان و بازاریابان با ذوقی دارد که خواستار ارسال تقدیر نامه ، معرفی نامه و بروشور محصولات و خدمات خود ، همراه با گل های زیبا برای مشتریان خاص خود هستند. در گلبیشه توانایی ارائه این خدمات حتی به صورت فوری در سراسر شهر های بزرگ ایران فراهم شده است.

سیستم یاد آور مناسبت ها:

از ویژگی های خوب گلبیشه، سیستم یادآوری مناسب ها جهت ثبت روزهای مهم و خاص جهت یادآوری آن به شما قبل از موعد آن است.

گلبیشه با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره، سابقه ای درخشان، تجربه و محتوای غنی، اولین قدم جهت اعتماد شما به خود را برداشته است.

ماموریت ما ایجاد فرصتی است که به نزدیکانتان در سراسر کشور عزیزمان ثابت کنید که چقدر به آنها اهمیت می دهید.

Golbishe.ir

مطالب پیشنهادی