ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

عِیدِ و عِیدیش [رپورتاژ‌ آگهی]

ما ایرانی ها همیشه دنبال بهانه ای برای خوشحال کردن نزدیکانمان هستیم. مثلا اگر یکی از آشنایان به موفقیتی دست پیدا کند یا اینکه ازدواج کرد و یا بچه دار شود همه دوستان و آشنایان ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ما ایرانی ها همیشه دنبال بهانه ای برای خوشحال کردن نزدیکانمان هستیم. مثلا اگر یکی از آشنایان به موفقیتی دست پیدا کند یا اینکه ازدواج کرد و یا بچه دار شود همه دوستان و آشنایان جهت عرض تبریک با دادن هدیه ای سعی در خوشحال کردن آن شخص می کنند.

یکی از بهانه هایی که هیچوقت قدیمی نشده و از گذشته در فرهنگ ما جای داشته است فرهنگ هدیه یا عیدی دادن به مناسبت تحویل سال نو و نوروز است. حتما شما هم قبول دارید که عید بدون عیدی، عید نیست!

عیدی دادن و عیدی گرفتن در فرهنگ ما ریشه دیرینه دارد و علیرغم اینکه طی گذر سال ها بنا به شرایط مختلف دچار تغییر شده است هیچگاه این سنت پسندیده از آیین نوروز باستانی حذف نشده است.

در گذشته در ایام نوروز کوچکتر ها برای دست بوسی به محضر بزرگترها می رفتند و مهم دریافت هدیه ای تبرک یافته از سوی بزرگترهای فامیل بود.

اما امروزه به دلایل مختلف سلیقه مردم در عیدی دادن و نیز توقع همه ما به عنوان عیدی گیرنده تغییر کرده است. امروزه به دلیل شرایط اقتصادی موجود جوان تر ها بیشتر دوست دارند وجه نقد عیدی بگیرند.

همه ما از کودکی عیدی را با اسکناس نو و تانخورده می شناسیم. اما پیدا کردن این اسکناس ها مشکلی است که در روزهای شلوغ پایان سال و یا حتی بدتر در ایام تعطیل نوروز به سختی حل می شود.

بانک آینده عید امسال کارت های هدیه‌ی عیدی در اختیار شما قرار می دهد که علاوه بر حل کردن مشکل اسکناس نو مزیت کارتهای بانکی دیگر را هم دارد!

برای تهیه کارت های هدیه به پیشخوان مجازی بانک آینده و یا شعب بانک آینده مراجعه کنید.

اطلاعات بیشتر: http://bit.do/eydoeydish-web3

عِیدِوعِیدیش:

نسخه جدید همراه کارت بانک آینده منتشر شد

همراه کارت بانک آینده یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های بانکی‌ست که بسیاری از خدمات بانکی را بوسیله آن به‌راحتی می‌توانید انجام دهید. برای استفاده از این نرم افزار نیازی نیست در بانک آینده حساب داشته باشید.

این نرم افزار با داشتن قابلیت های ویژه ای همچون انتقال وجه کارت به کارت شتابی، شارژ سریع خطوط اعتباری و پرداخت قبض تا کنون توانسته است جایگاه ویژه ای را در میان کاربران خدمات بانکداری الکترونیکی کسب کند. همراه کارت بانک آینده یک نرم افزار بانکی مبتنی برکارت است که برای تلفن‌های ‌همراه و تبلت‌هایی با سیستم عامل اندروید، iOS و ویندوز فون، قابل استفاده است.

نسخه جدید همراه کارت با نسخه قبلی یک تفاوت عمده دارد و آن افزوده شدن خدمات سپرده شامل (موجودی، صورتحساب، انتقال وجه، اطلاع از تسهیلات، تغییر رمز سپرده) است. همچنین از این پس، دریافت رمز سپرده از طریق (شعبه، تلفن بانک، درخواست حضوری در پیشخوان مجازی) امکان پذیر است.

رعایت الزامات بانک مرکزی و امکان پرداخت قبض‌های جریمه راهنمایی و رانندگی نیز از دیگر قابلیت‌های نسخه جدید سامانه همراه کارت بانک آینده است.

به ویدئویی در مورد همراه کارت بانک آینده در آپارات نگاه کنید:

اگر همراه کارت ندارید، تنها با دانلود آن می توانید در قرعه کشی شرکت کنید.  همچنین با انجام پنج تراکنش تا 15 فروردین می‌توانید در قرعه کشی مجزای دیگری نیز شرکت کنید.

اطلاعات بیشتر در : http://bit.do/eydoeydish-web3

مسابقه عکاسی #عیدوعیدیش

پر هیاهو ترین روزهای سال بدون شک روزهای پایانی سال و در ادامه، روزهای آغازین سال نو است. همه ما از این روزها خاطرات زیادی در طول سالهای زندگی خود داریم. خاطراتی که عمدتا به صورت عکس در آلبوم یادگاری و یا در تلفن های همراه و یا در صفحات شبکه های اجتماعی ما ثبت شده اند.

بانک آینده نوروز امسال مسابقه عکاسی با نام #عیدوعیدیش برگزار می نماید. شما می توانید عید امسال با موضوع نوروز و سنت پسنیدیده عیدی دادن عکاسی کرده و آثار خود را در شبکه های اجتماعی خود با هشتگ #عیدوعیدیش منتشر کنید. به امید اینکه شاید شما یکی از برندگان سه دستگاه iPhone 6s و سه دستگاه Apple Watch باشید.

اطلاعات بیشتر در : http://bit.do/eydoeydish-web3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • M
    M | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

    طرح هاش جالبه. با اینده کم کم داره یکی از بهترین بانکهای ایران میشه.

    • KING?
      KING? | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

      توی مشهد تمام کارت های مترو و اتوبوس برای بانک شهر هستن

      • M
        M | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

        بانک شهر که مال شهرداریها هست و معلومه تمامی کارتهای اتوبوس و... از این بانک هستند..

  • A"hmadrez"A
    A"hmadrez"A | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

    البته اين به يك رسم تبديل شده براى هراتفاقى مثل عروسى و ازدواج كه پول ميدن و اين يكى از معضلات خانواده هاست!!

  • فرید
    فرید | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

    چه خجالت اوره که تبلیغ رسمی یک بانک که توی سطج شهر هم استفاده شده مشکل املایی داشته باشه! عید و عیدیش؟ از کی تا حالا کسره معنی "است" میده؟ عیده و عیدیش

مطالب پیشنهادی